1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik hou niet zo van Splintercell, maar aangezien het toch een grote hit is wil ik hem niet naast me laten liggen dus moet ik hem altijd hebben. Het vreemde is dat ik me wel verheug op SplinterCell 4, maar dat komt denk ik door het mysterieuze kantje eraan.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Omdat het een grote hit is, haal je de game, al vind je hem niets aan? :p

    Beetje vreemd gek, als je hem toch niet speelt, moet je hem ook niet halen.

    Verder hoop ik ook nog op een BC van Splinter Cell CT, maar dan moet die wel gauw komen, aangezien anders onderhand Splinter Cell 4 dus uit is!
     
  3. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste beelden van de Xbox 360 versie gezien...
    Mag nog niks zeggen inhoudelijk, maar ik kan wel zeggen dat de game echt heftige levels heeft. Natuurlijk is de weergave van de GFX beperkt door de beeldweergave van de TV, maar wat je ook zal zien is dat de kracht van de Xbox 360 naar voren komt door het massale karakter van de levels. Waar je normaal 4 a 5 mensen tegelijkertijd in beeld ziet, zal dat bij de nieuwe xdoos makkelijk 30 a 40 kunnen zijn. En dat maakt je ervaring van de game, echt een stuk innemelijker en overtuigender.

    Tevens het detail dat je ziet in het XO5 filmpje.... dat is geen bullshit, dat zie je ook echt terug in de game. Ik was shocked toen de developer het me liet zien. Ongelooflijk.
     
  4. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste beelden van de Xbox 360 versie gezien...
    Mag nog niks zeggen inhoudelijk, maar ik kan wel zeggen dat de game echt heftige levels heeft. Natuurlijk is de weergave van de GFX beperkt door de beeldweergave van de TV, maar wat je ook zal zien is dat de kracht van de Xbox 360 naar voren komt door het massale karakter van de levels. Waar je normaal 4 a 5 mensen tegelijkertijd in beeld ziet, zal dat bij de nieuwe xdoos makkelijk 30 a 40 kunnen zijn. En dat maakt je ervaring van de game, echt een stuk innemelijker en overtuigender.

    Tevens het detail dat je ziet in het XO5 filmpje.... dat is geen bullshit, dat zie je ook echt terug in de game. Ik was shocked toen de developer het me liet zien. Ongelooflijk.
     
  5. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de backwards compatibility:
    Ik neem aan dat MS eerst de simpele spellen 'port' en de echte kaskrakers (Halo2 enz), en daarna begint aan de andere spellen (SC-series).

    @Michiel:
    Dat is geweldig ^^. Ook die zweetdruppel enz op de in-game engine? Kan ik op de officiële forums dan posten.
     
  6. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de backwards compatibility:
    Ik neem aan dat MS eerst de simpele spellen 'port' en de echte kaskrakers (Halo2 enz), en daarna begint aan de andere spellen (SC-series).

    @Michiel:
    Dat is geweldig ^^. Ook die zweetdruppel enz op de in-game engine? Kan ik op de officiële forums dan posten.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, Nice, Nice :cool:.
    Het spel gaat er ZO ingame uit zien?!

    Zou wel ziekelijk zijn.
    Hopen dat de MP Graphisch ook gewoon prachtig gaat worden!
    Maar 30/40 man in eens op het scherm?
    Kom je toch nooit geluidsloos doorheen :+?

    Maar klinkt veel belovend. Kijk ECHT uit naar deze titel.
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    De splinter cells zijn alle drie toch gewoon kaskrakers geweest? Moet wel..
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek, van al die info dat geen info is!!! want er is weer een nieuw filmpje bij bewaresamfisher! ik wil ingame screens en filmpjes!!!!!!!
     
  10. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan Michiel ons vertellen of de screens van bijv IGN, Xbox en/of Xbox 360 zijn?
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Onruststoker, een beetje een hype creëren hé.... :cool:

    Naar mijn mening is er nog helemaal niks bekend over het feit dat er een concept wordt omgegooid. Ik denk dat SC4 hoogstens vanuit een andere invalshoek gespeeld zal gaan worden (uitbreken ipv inbreken etc.). Het concept zullen ze never nooit om gaan gooien: sluipen, niet gezien worden, lichteffecten en afleidingsmanouvres staan denk ik ook in SC4 nog steeds centraal en daar zal dan ook de gameplay uit bestaan.

    Ik zeg overigens niet dat dit slecht is, want ik kan altijd wel genieten SC games. Maar bij CT heb ik mezelf moeten dwingen om het uit spelen, alles begon zo herkenbaar voor te komen, al die donkere stukken, altijd dezelfde acties om uiteindelijk weer een kamer of gang verder te komen. Ik heb het ook bij geen enkel punt moeilijk gehad, iets wat bij het eerste deel wel vaak voor kwam.

    Hopelijk zie ik dat wel terug in deel 4, natuurlijk was deel 3 een toppertje, maar het was geen echte uitdaging meer om uit te spelen. Ja, ok, je kon elke missie op 100% uitspelen, maar ik wil gewoon de eerste keer geprikkeld worden, een uitdaging hebben om verder te komen. Misschien, hoe mooi de graphics ook zijn, brengt deel 4 uitkomst....
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 3 juist de betere van de trilogie, 2 vond ik nog een beetje tegenvallen, 1 was iig geniaal... maar 3! damn.. dat vond ik echt de game der games, de adrenaline stroomde door mijn lichaam!
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij juist totaal niet. Zoveel dingen kwamen wederom bekend voor, situaties waren gewoon herkenbaar. De sfeer, omgeving, graphics en AI waren misschien beter, maar nooit was het echt een uitdaging om verder te komen.

    De 2 player mode, co-op, was daarintegen wel weer briljant.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    tja meningen verschillen :D nou maar hopen dat splinter cell 4 echt goed word!!!!
     
  15. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat iedereen nu beter is in het sneaken. Daarom ken je de trick-of-the-trade al, en dus wordt het makkelijker. Als je opeens een nieuwe speelstyle ontwikkelt, is het weer even moeilijk als SC1. Sneaken leren in SC1 (1 kill :p ) is handig want ik heb nooit 'aggro' gedaan in PT noch in CT. Daarom altijd lage scores. , soms aggro voor fun, maar dat vond IK dan weer moeilijk ;)
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt nu sowieso al door hoe je moet sneaken, dat kunnen ze met geen mogelijkheid veranderen, vanwege het feit dat je nogsteeds ongezien moet blijven en die kunst verleer je niet makkelijk. In SC1 leerde hoe te sneaken en hoe je moest bewegen, dat kun je niet tot nauwelijks veranderen, in ieder geval niet op een dergelijke wijze dat ook de gameplay veranderd.

    Of ze moeten de besturing veranderen, maar dat zou een doodzonde zijn...
     
  17. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal niet in de besturing zijn. SC is een stealth game en dat zal het ook blijven.

    Maar tot nu toe waren het echt klassieke missies, daar is nooit iets aan verandert in SC. Altijd eerst filmpje, braaf je briefing en dan whoppa gamen. Je wist ook altijd wie de bad guys waren...

    We zullen geen voetbal game maken van SC of een shooter, het is dé sluipgame voor de Xbox. EN dat zal Ubi niet veranderen.

    Maar in de missies zal een diversiteit komen die je eigenlijk nog niet gezien hebt in een game. Lastig uit te leggen zonder teveel los te laten, want anders kost dat mij mijn baan. :confused:

    En dan kan ik helemaal niet meer posten hier...
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het vast wel weer een leuke game zal gaan worden, maar het is neit mijn ding, online bartste het zo giga van de cheaters dat ik de MP niet eens meer aan durf te raken en de SP vind ik persoonlijk te traag en te weinig actie........ (het is gewoon niet mijn ding behalve MP maar daar cheat iedereen|:- )
     
  19. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC zijn bijna geen cheaters. Dus misschien ligt het gewoon aan jou en gebruik je als spy bijvoorbeeld een vision of een gadget terwijl je op een tegel-plafond loopt... Dus nogal makkelijk te zien dan ;) De leercurve is al gauw een maand voordat je geen newb meer bent. Je bent dan niet eens gemiddeld, dus veel spelers haken af.
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond de eerste 2 maanden van splinter cell 2 online als spy de eerste 2 weken 14e vd wereld en daarna zakte ik iets af maar nog steeds 2 maanden top 100, dus egt slecht was ik niet, maar van de 50 potjes die je speelde gingen de tegenstanders er 48 keer vandoor waardoor je geen punten kreeg. Verder kreeg je op een gegeven moment zelfs minpunten na een overwinning terwijl ik nooit leafde maar omdat de tegenstanders de hele tijd weggingen... Ik bedoel het was zeker een heel erg tof spel, maar online was er niet berekend op mensen die erg triest zijn, en ik hoorde dat dat bij deeltje 3 weer het geval was, dus die heb ik daarom neit gehaald en ik neem nu alvast aan dat deel 4 weer hetzelfde probleem gaat kennen. Tenzij jullie er misshicen een paar tips over kunnen geven aan de mensen die het online gebeuren in mekaar knutselen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina