Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, beterschap _0/

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dikkiedirk. als je nu bestelt wel . want dan gaat ie morgen de deur uit en tpg levert meestal de dag daarna

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    De gameshop belde mij net, ze hadden mij uitgenodigd om er morgen om 0000 uur te zijn!

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder had nog ff gebeld (zelf geen tijd meer gehad..) naar BS online.. Ze vertelde haar dat ik verzekerd ben van mijn bestelling vrijdag-middag..

Morgen moet ik van 11 tot 4 naar school, dus als ze komen is er toch niemand thuis (tenzij ze vroeg komen)..

In ieder geval ben ik allang blij dat ik vrijdag mijn 360 kan gaan uitpakken :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga morgen mijn leverancier eens bellen. Vandaag zei hij dat ik er zeker 1 ga krijgen, maar morgen bel ik hem om te kijken hoeveel Premium Packs hij heeft gekregen. Als het er maar 1 is, is dat heel jammer voor de anderen maar dan gaat die echt naar mij toe ;)

6. Dijon26

Dijon26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteren nog het core systeem op bartsmit online besteld voor de extra ckerheid, maar hoewel er niet stond dat ie uitverkocht zouzijn, is er bij mij nog steeds geen bericht binnengekomen van verzonden ofdergelijke, heb alleen een e-mail gehad waarin staat dat hij gereserveerd is

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is goed nieuws!! _O_ _O_
    Even iets staat jou bestelling al op verzonden??

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Status: Uw bestelling is verwerkt

Nog niet verzonden dus.. Maar maakt niet uit, als ik hem vrijdag maar heb..

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. morgen ff naar mijn shop bellen hoe het nou zit:p

10. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat staat er ook nog steeds bij mij :)
    Maja zal wel goed komen _O_

11. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de 360 vrijdag niet krijg ga ik flippen :mad:
    Ik heb het ding gvd al voor de E3 gepreordered, maar aangezien je in zo'n speelgoedtent altijd te maken hebt met gasten die van toeten noch blazen weten, weet ik nog steeds niets....ze zeggen niet te weten of er iets komt.
    Damn! Ben zo gespannen als een veer....hoge bloeddruk, hartslag 180 continue, pupillen wijd, droge bek....Kortom...ik zie er hetzelfde uit als iemand die op het punt staat om de tent in de hens te steken :)

Ik hoop voor hun dat de 360 er komt vrijdag want anders zal die gast een kutdag hebben...... Ik keten me vast onder het motto "I'm not leavin' without " :)

AAARRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
    Vanavond maar eens een kaars opsteken...wie weet

12. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe dichter bij we komen hoe meer het erop begint te lijken dat het echt drama word as vrijdag :mad:

ik ben benieuwd met hoeveel mensen ik gezellig in de rij sta voor de mediamarkt zoetermeer as vrijdag..

mijn hoop gaat ook nog een beetje uit naar informatique, daar zij mij wel gezegd hebben dat ook daar de kans klein is

ik sta daar als 8e op de lijst en ze krijgen waarschijnlijk MAAR 5 xboxen premium systems binnen

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Same here. Heb hem als 1 van de 1e in Nederland ge-preordered. Als mijn gameshop hem mij niet levert is dat ook meteen de laatste keer dat ik daar iets gehaald heb.

14. Control J

Control J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al bericht gehad van de Xboxworld preorder shop?

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met dimension plus gebeld.
    Ze krijgen 'm daar morgenvroeg binnen, worden dan ook verpakt en 's middags met post verzonden.
    Het ligt dus aan TPG of ze 'm vrijdag komen bezorgen... I HOPE!!!

Zo niet...ga ik ook flippen...

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    TPG-Post is like :eek:.
    Ik laat Perfect Dark LE via de post komen, dus ben benieuwt:eek:.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij eplaza gepreordered, sta eerste op de lijst, hoop hem vrijdag op te kunnen halen:D

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu zo kalm als het maar kan. 3 bevestigingen gehad van bart smit.( 2 keer gebeld en 1 mail) en telkens gezegd dat ie vrijdag bezorgd wordt:p

19. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, maar hij is wel vandaag verzonden.....hebben via de telefoon bevestigd. Dus Donderdag of Vrijdag binnen. Denk dat de status "verwerkt" deze nacht ofzo omgezet wordt naar "verzonden"....ligt aan de webmaster of systeem wat ze hebben.

20. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan zal de mijne ook wel vrijdagmiddag komen, het scheelt dat ik al om half 1 uit ben :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina