XBOX 360 uitverkocht in Nederland??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Deano2, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend zag ik op het nieuws dat de de xbox 360 nu al is uitverkocht in Nederland, weet iemand hier wat meer over post het dan hier.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je al geprobeerd om de rest van de topics door te lezen?
    Is het al 2 december?
    Kun je in de toekomst kijken?

    Geloof mij maar, er zullen heus wel 360's te koop zijn op 2 dec.
    Beetje nutteloos topic. :{
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel logisch zijn als er maar 300.000 Xbox 360's naar Europa gaan. Van die 300.000 zullen er niet zoveel naar Nederland gaan, aangezien heel veel mensen de Xbox 360 gepre-ordered hebben zal hij waarschijnlijk wel uitverkocht zijn. Dat is mijn theorie, dus geen feit
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    300.000 gaan naar de UK :D
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    In het algemeen dagblad staat vandaag dat er volgens "Naber" (??) meer pre order kitjes verkocht zijn dan Xbox'en beschikbaar zijn.

    Ik heb daarom vandaag de Media Markt gebeld en hen de vraag voorgelegd. Zij weten hier in ieder geval niets vanaf...

    Maargoed, ook al heb je een pre order kit, is het verstandig zo vroeg mogelijk bij de winkel te staan. Al is het maar voor de zekerheid...
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Het filiaal van Dixons in Hoogvliet was uiteraard alle Pre-order-kitjes kwijt.
    Daarnaast kwamen er gewoon nog 360's voor de normale verkoop, dus echt uitverkocht zijn ze ook niet....
     
  7. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat ze nog gewoon verkocht worden kheb geen pre-order. ik had verwacht dat er wel genoeg zouden zijn maar nu hoor ik overal dat ze uitverkocht zijn. ik was vanmiddag in de free record shop en daar vroeg ik of ze nog xbox 360 gewoon verkochten op 2 december en ze zeiden van niet die man achter de balie zei dat hij niet eens genoeg heeft voor alle pre-orders.
     
  8. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gameshop den haag hebben ze alleen maar genoeg voor de mensen die gepreordered hebben :)
    Dus het zou wel kunnen...
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *agrees.

    Dit is al lang en breed aan de orde geweest in de topics in het 360 hardware forum. Daar graag verder gaan om het overzicht nog een klein beetje te behouden. ;)

    -Dicht.

    /edit; Voorbeeldje.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Die kitjes zijn er zodat je er ZEKER van bent. voor zo ver ik weet. Je betaalde voor de garantie met die dingen. Los in de winkel is je kans niet zo heel groot dat je er nog eentje krijgt lijkt me. Of je moet voor de deur gaan liggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina