15% korting op Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door winnieandbuzz, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hernieuwde poging dan maar weer aangezien mijn eerste post is geclosed. Er werd een opmerking gemaakt dat dit niet het in het juiste forum zou zijn geplaatst maar dit is toch Xbox algemeen? Anders SVP herplaatsen in het juist forum.
    Bekijk hier mijn eerste post:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78170

Ik ben net thuis en heb het actieleaflet nog eens goed gelezen. In de actievoorwaarden staat letterlijk:"Bij besteding van één of meerdere Boncadeau's bij Free Record Shop in Nederland ontvang je 15% korting op het gehele assortiment van Free Record Shop, met uitzondering van: boeken, prepaid-kaarten, tickets, loten of andere cadeaubonnen."

Ook heb ik gebeld met Free Record Shop en zij geven aan dat de korting ook op de Xbox 360 wordt verleend.
    Het is dus geen gerucht!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarom zeggen ze dan tegen mij dat ze het niet voor hardware doen?

3. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee...

Ik heb die actievoorwaarden wel tien keer doorgenomen. Ik heb zelfs een jurist op mijn werk er naar laten kijken. Er wordt in de actievoorwaarden geen woord gerept over dat de korting niet van toepassing zou zijn op hardware. Ook staat er niets in over een voorbehoud tot het aanpassen van de voorwaarden.

Nah ja, morgenochtend sta ik bij de Free Record Shop en ga ervanuit dat ik die korting krijg. Daar wil ik wel een leuke discussie over aangaan met de verkoper. In het ergste geval betaal ik de volle mep en schrijf een brief aan de FRS voor het alsnog geven van de korting.
    Als dat nog niet lukt dan gaat er een briefje naar Radar, de Nationale Ombudsman etc. Kost mij maar 3x 39 cent en FRS in ieder geval meer omzet dan ze korting aan mij moeten geven.

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij had in het xbox 360 algemeen gedeelte moeten staan. Maar ik ga hem toch weer sluiten, er is al een topic over kortingen (hier). Het is handiger om alle gespotte kortingen daarin te verzamelen. Je moet begrijpen dat we met de aankomende drukte van morgen wat strenger moeten zijn over alle losse topics die worden aangemaakt over de 360. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina