Is het waar komt er een 2e versie uit van de xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door biggie, 1 dec 2005.

1. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb zo net gelzen dat er een toekomstige xbox360 versie uitkomt die hd-dvd's kan lezen als dat zo is dan ga ik morgen geen xbox360 halen en wacht op die newe versie

bron: tijdschrijft jouwxbox360

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat klopt, of nou ja, ze overwegen het om dat later uit te brengen, ligt er aan of de blue ray technologie aan slaat. Microsoft houd hier mee nog ff een slag om de arm.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kwam er later is tegen de release van de Ps3 ofzo.

En het wordt allen gebruik voor DVD's en niet voor de Xbox 360 games zelf.

4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar als dat komt dan word ook elke spel op hd-dvd formaat gemaakt en dan kun je de "newe"spellen niet meer spelen opje "oude"xbox360
    dus dan wacht ik liever op die newe versie

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Nee dat is onzin. Het gaat alleen om de DVD's, niet om de spellen.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    NEE, mocht ooit een die nieuwe versie er komen dan is dat alleen voor dvd's en niet voor de spellen die blijven 100% zeker op het standaard dvd formaat.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk en een domme zet van MS.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Naaah dit is voor xbox 3.:)

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    neej neej op de tijdschrift werd er een verelijk gemaakt met de oude xbox en de xbox360 en daar stond er in dat de xbox360 nog steeds de normale dvd heeft maar dat er misgien een toemomstige versie zal komen van de xbox360 die hd-dvds afspeelt want de er worden steeds betere en mooiere games gemaakt en om een mooie game te maken met mooie graphics heeft men een hd-dvd nodig omdat mooie graphics nou niet meer op 4.7 gb past

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Misschien een tactische zet om te iets aan playstation duidelijk te maken: Of ze doen dit om playstation te laten geloven dat het een geweldig systeem is maar ze hebben een zwakke plek ondekt.
    Of ze doen dit om playstation te laten zien dat ze het er ook makkelijk in kunnen bouwen en dat het zo speciaal niet is.
    Of dit is inderdaad voor later en voor de eventuele xbox 3.
    Voorlopig hoef je iet bang te zijn. Vrij weinig spellen komen aan die 4.7 gb.

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het is waar dat er een messchien een versie komt met hd-dvd. maar die is ALLEEN voor dvd's de spellen zullen gewoon op het standaard dvd formaat uitkomen.

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel kunnen en misgien hebben jullie ook gelijk maar dat wat ik zeg staat er nou eens in de krant ik zou ook liever hebben dat het maar voor dvd's uitkomt maar wie weet?

13. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er komt in de toekomst een versie met de hd-dvd spelers. Ze hebben die nu er nog niet ingestopt omdat de console dan veels te duur werd. Ze willen niet zoals dadelijk met de PS3 de prijs weer zo hoog komt als vroeger dat je 1200gulden betaald voor een ps2.

De hd-dvd xbox 360 versie is er alleen voor dvd films. Er is ook al aangekondigt dat in de toekomst de xbox 360 waarschijnlijk op meerdere dvd's gereleased worden en nooit op hd-dvd!

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ow als ze het aangekondigt hebben dan w8 ik tog niet voor die newe kut versie

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje respect houden he voor MS:cool: Owjah ook voor dit forum natuurlijk:D

16. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien duurt dat wel 2 jaar. Tegen die tijd kun je ook een HD-DVD speler erbij kopen voor als je DVD's in HD wilt zien.

ALS (en dat is tegen gesproken) er games op HD-DVD uit zouden komen, lijkt het me niet meer dan redelijk dan dat MS de 1e versie zou vervangen OF dat er een externe HD-DVD speler op de markt komt, al is dat niet wat je wilt.

17. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan de hand heb ook al geruchten gehoord dat MS de huidige 360 bezitters dan de kans geeft de speler uit te wisselen....
    Dus niet de gehele box maar puur de dvd-lade

Deel Deze Pagina