[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    *ook zo naar de Dixons gaat* :p
     
  2. bunkerfreak

    bunkerfreak Devilraiser

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net bij E-plaza geweest want die was om 8:00 uur al open en heb mijn xbox 360 ook met een extra draadloze controller een play & charge kit en drie spellen: PGR 3, Call Of Duty 2 en Fifa 2006: Road to worldcup

    Alles werkt trouwens perfect en ga nu dus gamen
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook hebben binnen een 2- tal uurtjes...best wel spannend
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ookL:p
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag over 25 minuten voor de deur staan, kan ik eindelijk mijn 21" monitor uitproberen!!!!!!!

    (die trouwens (kom ik net achter) net zo groot is als mijn tv waar ik mijn xbox op heb aangesloten)
     
  6. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem nu ophalen in winterswijk,moet een half uurtje ervoor rijden aangezien ik in doetinchem woon,maar heb het er graag voor over:D
     
  7. Bobbejaan

    Bobbejaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em

    kwam daar aan en toen zeiden ze ja je staat niet op de lijst , maar je hebt een pre order hier gehaald dus je bent de eerste (07:15). en de gene die als laatst kom baalt

    ik rij een ultima gtr in PGR3
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  8. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook zo ophalen bij de Dixons kan niet wachten8) 8) 8)
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar naar aanleiding van bovenstaande posts dat onze Xboxen wel goed werken...
    Wat zijn die Amerikanen altijd zeikerds :mad:. Binnenkort allemaal Europeanen bovenaan bij veel games. Beat the Americans :cool:
     
  10. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Coca Cola winnaar heeft hem nog steeds niet...:mad:
     
  11. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    vriend van me stond in heerlen om 09.30 (opening) bij de V&D: alles uitverkocht, bartsmit: alles uitverkocht, mediamarkt: ook alles weg, intertoys ook alles weg.. toen naar de FRS.. hadden ze 2 systemen in de losse verkoop.. de jongen voor hem koopt de premium, en enigste die hij kan krijgen is de core pack.. maarja, toch genoeg geld dus dat wordt een HDD + Advanced Scart erbij scoren..

    zit zelf nog op die lullo's van bartsmit vrachtdienst te wachten!

    edit: hij belt me net op.. MM heerlen heeft nog 3 core systemen
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    tja degene die betalen gaan voor he :p
     
  13. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van de Dixons met de 360, was behoorlijk druk en de eerste klanten moesten al teleurgesteld worden. Geen pre-order = geen 360.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Kijk, hier word ik dus niet blij van, maar ik ben wel gebeld dat er eentje voor mij apart ligt. Toch word ik hier niet blij van.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

  16. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Had nix gereserveerd. Vanochtend vroeg naar de MAKRO en hoppa....hebben die kip! :cool:
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er ook gisteravond in Den Haag in de Gameshop... Ik had wel verwacht dat er veel mensen zouden zijn, maar het was echt waanzinnig druk! We stonden met 30 of 40 man voor de winkel toen hij nog gesloten was om 23:30 uur... Langzaam maar zeker werd het drukker en drukker en stond ik al snel bijna in de aanloop gedrukt van de winkel... Was wel gezellig, effe kleppen met andere gamers... Er waren mensen uit Almere, Rotterdam, Leiden, ongelofelijk... Die hadden geen console in hun eigen dorp of stad meer kunnen scoren met een preorder of anderszins...

    Om 00:00 uur ging het hek open van de Gameshop, nadat het personeel binnen een paar foto's had gemaakt van de aanzwellende menigte gamers... Er ging een gejuich op en iedereen perste zich naar binnen... Ik stond al snel bij de balie van de kassa, maar het heeft me minimaal een uur gekost om 3 meter af te leggen... Soms voelde ik me een haring in een ton, wat veel volk! We kregen wel koffie, ander drinken en eventueel een koekje er bij in de vorm van cake, chocolade en dat soort zaken... Leuk geregeld...

    Alleen is de Gameshop niet gemaakt voor een dergelijke menigte mensen, ze stonden letterlijk tot buiten... Ik vermoed dat er tussen de 150 en 300 man zijn geweest vanaf 00:00 uur... Er waren ongeveer 200 preorder kithouders, maar ze kwamen met aanhang, waardoor het nog drukker was... Maar goed, op zichzelf was het wel leuk om een keer mee te maken... Helaas viel de kassa een paar keer uit, die kon al dat gepinde geld niet verwerken (hoewel ook veel gamers contant betaalden)... Eindelijk, na bijna anderhalf à twee uur had ik mijn console, games en toebehoren gescoord...

    Ze hebben het allemaal leuk geregeld, alleen was het veel te druk... Maar ja, dat kun je verwachten tijdens zo'n lancering van een console... Ik heb thuis wel effe zitten klooien met de Xbox 360 en kwam er achter dat de Gameshop per abuis een extra exemplaar van PGR3 heeft bij gevoegd en die is ook afgerekend... Dus ga ik vandaag maar effe terug, want ik heb niks aan twee dezelfde games...

    Al met al ben ik blij dat ik het speeltje nu in huis heb met 7 games, een paar controllers, oplaadbare batterij, Play and recharge kit en advanced scart kabel...:9
     
  18. seppie

    seppie Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaauuww.w.. Net wakker van een nacht lang gamen.. beetje hoofdpijn, maar dat lost de koffie wel op :) hahahaha, heb maar 2 uurtjes geslapen! ben ik blij dat ik vrij ben vandaag! hahaha
     
  19. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook :)

    Gisterenavond nog bij de Electricity (V&D) gevraagd of ze morgenvroeg nog wat op voorraad hadden. Ze hadden nog 1 core pakket. gereserveerd en net in de kou opgehaald. Alleen jammer dat ik nog moet werken. ach ja, vanavond en morgen.. :D Heb PGR3 en Perfect Dark Zero.
     
  20. Yoda

    Yoda Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint nu toch wel heel erg k*t te worden Evelientje,....
    Het is te hopen dat ze er misschien nog iets tegenover zetten, want al die slapeloze nachten en al dat wachten wachten wachten schiet niet op natuurlijk!!!!

    Ik leef met jullie mee :D

    ps. was gister nog bij jullie op bezoek, dan weet je ff wie ik ben :)

    Ik hoorde trouwens gisteravond van iemand die zijn premium pack gisteravond al bij de Makro had gehaald!!

    /me twijfelt of ie toch ook niet eerder had moeten bestellen, had me eigenlijk voorgenomen ff af te wachten, maar word nu toch ook wel een beetje gek door de hype en had er misschien toch ook wel erg graag eentje willen hebben,.... Nou ja kan altijd nog PGR 2 doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina