XBox: Fully Loaded Games: PGR3, CoD2, PD:Z Accesoires: extra Wireless controller, Play and charge kit, Advanced scart kabel, battery pack (weet iemand hoeveel er in een "pack" zitten? 1 zeker) Verwachte aankoop, als die nog leverbaar is dan; 23 December (Winstuitkering Yeuh!!!) Totale prijs: €683.- oei! Rijbewijs: Ooit *)
Wat doen jullie? Kopen jullie 2 play & charge kits of eentje en dan nog een extra battery pack...? voor die 5 euro... denk ik dat ik toch gewoon voor 2 play and charge kits ga....
Xbox 360 Versie: € 360 Games: CoD 2 € 57, GUN €60, PGR3 €60 Hardware: Extra wireless controller € 43, 2x Play & Charg € 40 Totaal: € 620 Ik had so maar extra geld over, vandaar een nieuwe lijst. En dat voor een kind van 14 jaar?!
ik heb vanavond bij mediamarkt zoetermeer: pgr 3 € 50,-/ fifa 2006 € 60,- gehaald play and charge kit € 20, av scart cable € 25 en 3 maanden xbox live € 20 gehaald morgen bij informatique vanaf half 10 me premium box ophalen... leuk moment dus..
core pack harde schijf play and charge kit headset wireless controller Advanced Scart PDZ 30 euro live abo rond de 600 euries
30 euro live bestaat niet vriend... tis 20 of 60.. en moet je nagaan ik was 570 kwijt, maar ik heb 2 spellen en voor de rest hetzelfde als jou allemaal.... en een premium xbox, die dr exclusiver uitziet dan de core versie, dus het scheelt nog al wat...30 euro goedkoper uit en 1 spel meer...
Xbox360 Premium pakket Project Gotham Racing 3 en Perfect Dark 0 (heb ik al..) Morgen komt me 360 met PGR3 word lastig slapen vannacht..
moet verdomme wachten op een harde schijf geen 1 winkel heeft het morgen nog ff advanced cart shit kopen helemaal vergeten vandaag en nog live abo
ze hadden gister bergen met accessores bij de media markt zoetermeer, me xbox premium heb ik net opgehaald bij de informatique!! maar waar kan ik die harde schijf van 20 gieg vinden, zit ie al ingebouwd????
Ik ga zo me xbox360 ophalen en koop alleen COD2 en Kameo en me broertje Need for Speed Most Wanted.Daarnaast neem ik zodadelijk de VGA HD kabel erbij.Ik neem geen Play and Chrage kit erbij want ik heb batterijen die je ook kan opladen net zo handig
Als je een premium hebt, dan zit de HDD er al in Dus ga gamen gek, waar wacht je op! En denk ff aan mij!
Weet iemand een winkel in de regio Rotterdam waar ze nog HDD's verkopen? De MM's in de regio zijn er iig. doorheen.
Wou vanmorgen PDZ kopen. Bij de MM hadden ze die nog niet binnen. Intertoys verkocht helemaal niet voor de Xbox360. Dan maar Bartsmit hier het zelfde helemaal niets. Toen naar de FRS , alleen een paar accessoires maar verder niets. Bij de gameshop had ik toen meer gelukt. Perfect Dark Zero Limited Edition voor € 67,50