[Xboxconnect]Halo 1

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MasterApu, 5 okt 2005.

  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    onestep is idd een hele goede speler, ik heb toen capt. maximus en tam1 verslagen in een stopwatch 2 vs 2. Als je een beetje bekent bent met de stopwatch players dan zul je ze ongetwijfled kennen. Ook het ik in FnO gezeten heel kort, was een clan samengesteld voor een toernooi, ging alleen niet door wat er jammer was. Elimination was ik wel slecht in, maar dat speelde ik nooit en vond ik ook niet leuk. Maar als RTCW hetzelfde zou worden qua mikken enzo met alleen wat meer maps en vette graphics dan zou ik zeker een 360 halen, want dat spel was zooo mega gaaf en heb ik egt veel tijd in gestoken.
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Apu zat jij dan ook met wolfie in de clan, want die zat aan het einde ook in TiC, alleen moet ik zeggen dat de clan aan het eind egt zijn glans verloren had, heel veel spelers konden er makkelijk in en je had alleen spitfire en onestep die die clan nog egt hoog plaatsten...
     
  3. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhaal is echt TE lang blackhawk. Dat ga ik niet lezen...:p
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha is ook wel beetje off topicO-) mar geloof me het is wel een heel leuk verhaal om te lezen, zeker de moeite waard en het is vet duidelijk dus het leest heel makkelijk waardoor je eigenlijk niet door hebt dat het zo lang is..
     
  5. x-dudemaster

    x-dudemaster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is gewoon de best
     
  6. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze heten ook niet voor niks micrso$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$oft :+
     
  7. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    *MicroSSSSSSSSSSoft
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Das mooi zin om vanavond te spelen??*)
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zat ook met wolfie en je hebt gelijk. TiC heeft daarvoor zijn resultaten geboekt. En wat voor resultaten. 90 gewonnen 2 verloren ofzo. 1step was zeer goed. En ik vind stopwatch ook veel vetter dan elimination, ik houd er gewoon niet zo van. Ik wil kunnen respawnen, en niet het hele potje dood zijn.

    Vanavond niet, een andere keer. Ik zal airwave ook online fixen.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen

    k ben nu online op XBC iemand zin om mee te doen?
    k weet ni hoelang k online ben gaa miss nog weg, maar voeg AiRwAvE_NL ff toe als je wil ( er zijn ni eens PAL games:mad:)
     
  11. ll C13ba ll NLD

    ll C13ba ll NLD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kom wel ;p als ik kon 8) kan nu helemaal nix spele(videokaart kapot) :p g maar is naar voetbal dan .....

    en trouwens apu en airwave wrm zie ik jullie nooi meer op msn wil wel weer x met jullie spelen als t kan :p
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ey Ciebert

    jah kon je maar zou leuk zijn gweest
    hoessie nou? jah k verveel me nu heb net een gastje verslage met 6-0 en toen was hij weg:mad:

    k heb nu keihard muziek aan staan, ben alleen thuis :9 en k ga zo nog weg heb k net gehoord dus maakt ni zo veel uit maar k zou nog wel wille spele:)

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Yoh speel je halo1?

    Join me dan ff..

    Waar ben je nou gebleven op eens??
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vaak zat op msn. En airwave wrom geen Str8_Airwave???
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    K ni maar hak as in PM gezet;) en wrom geen Str8, omdat ni pas bij H1:mad: dus had k gwoon *.* gebruikt:p maar was gister wel vet, maar iemand die vaak op XBC zit een keer meedoen want k vonn jensss host best laggy k weet da bij XBC hoort maar k heb zoveel betere host gezien

    trouwens k wil egt ni wete hoe goed Esco of Darkwing zijn want jensss was voor mij een al waardige tegenstander :9 maar was cker vet, maar moet die radar aan k speel H1 altijd zonder radar omdat die radar te groot bereik heeft (vinn k dan)

    volgende keer doen hopelijk wat meer mensen mee want die 1vs1 verveelt snel :mad: die snipe game zat k er raar bij, k had kerst muts op, boxen vol open waardoor Wu Tang Clan - Protect Ya Neck knalde _O_ egt lache:p

    gg jensss :9 snel weer
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol radar deed ik aan omdat het 1 vs 1 was...
    En tjah die game op hang em high vond ik zooo booooring:{

    En inderdaad 1 vs 1 verveelt ook snel... 2 vs 2 is al zoveel vetter laat staan 3 vs 3 of 4 vs 4 (vind ik) Maaruh ik weet niet of er nog 3 andere mensen zijn die nu zin hebben om te spelen??

    En airwave host jij volgende keer maar:p Ben nu top 500 aan downloaden dus denk dat ik vrij laggy host zou hebben8)
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe binnenkort wel mee. En airwave dislect, leer eens typen:p.
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool dan hebben we er nog maar 1 nodig..O-)
     
  19. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    yo ik wil wel keer mee halo 1 doen voeg me maar toe op msn verveel me toch
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke.. maar wat is dan je msn..
     

Deel Deze Pagina