1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bij die madden scheelt dat egt veel... Wel gaaf dat je met een gewone tv toch nog zulk mooi beeld krijgt:)
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool stukje,..... Ben benieuw hoe mijn nieuwe fujitsu siemens het morgen gaat doen....

    Wat ziet dat NBA LIVE 06 er ongelofelijk vet uit zeg.....
     
  4. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje voor de mensen die een av scart kabel gaan halen. Er zijn 2 merken te koop die van microsoft en die van joytech, maar welke is nou beter om te halen. Die van ms kost 25 en van joytech 23 euro. De vraag is of die joytech wel beter is dan ms.

    Hier is een link van die joytech av scart: (is bij de dixons te koop)
    http://www.joytech.net/products.php?section=viewprod&productID=59&lang=1&catID=4
     
  5. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou net mijn eerste uurtjes gespeeld op mijn hd tv.
    Wat een grafisch geweld!_O_
    Zal morgen fotos posten van een normale tv en een HD misschien dat jullie dan een goede indruk krijgen van het verschil.
    Maar op welke tv je ook speelt, blij met het beestje zullen jullie allemaal zijn.
    daar ben ik van overtuigd.
    Ik wens iedereen veel gameplezier...... en blijf eten he!:p
     
  6. Prospect

    Prospect Guest


    Kijk dat zijn antwoorden waar we wat aan hebben ;) Ik ben benieuwd hoelaat de postbode aanbeld vandaag:eek:
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor mij een tip voor een goede hdtv tv of monitor tot een euro of 700.
     
  8. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    heb net mijn 360 premium binnen, en bij het aansluiten valt me al meteen op dat de scart adapter voor de component kabel slechts 1 kabel gebruikt voor het video signaal (en 2 voor audio)... Is dit dan niet gewoon composiet (gele connector), want op de xbox1 scheelt de AVSCART (RGB) heel veel en ik heb zo'n idee dat de component kabel met scart adapter gewoon poep is.. Beeld kwaliteit is gewoon minder scherp dan op mijn oude xbox (ik het het gewoon over de tekst op het dashboard bv).. TV is een Philips PixelPlus dus dat is een goeie SDTV.

    Dus heeft iemand al de AVScart gekocht, en scheelt het veel met de component kabel over scart?
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt.
    Maar daar hebben ze in de winkel dan ook een advance scartkabel voor.
    Dat scheelt inderdaad een hoop.
    Cube, dreamcast en xbox bij alles heb ik een advance scartkable gekocht.
    Mooiere kleuren en scherper
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij PixelPlus heb je idd gauw dat als je geen RGB signaal d'rin pompt, de boel niet bepaald duidelijk wordt juist omdat de TV het probeert te verscherpen :p. Heb hem zelf eerst op de PixelPlus TV aangesloten maar daarna toch maar op (mijn eigen, weliswaar) normale JVC aangesloten.

    Zijn die echte RGB kabels eral eigenlijk?
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er wel maar mondjesmaat
     
  12. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al sinds vanmorgen aan het gamen op een doodnormale Sony Trinitron!! HEERLIJK!!! niet bang zijn dat het op een normale tv minder zal zijn je merkt het wel met veel detail, dan wordt het lastig maar een XBOX 1.5 PFFFF laat me niet lachen!! Dit is NEXT GEN!!!! Wat een machine ver ver boven verwachting!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  13. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    De kabel bevat composiet + component. Voor composiet gebruik je dat scart-blokje (niet aan te raden, koop gewoon die RGB kabel!),.... heb je een HDTV gebruik je component. (component + scart-blokje kan niet)
     
  14. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een breedbeeld van een paar jaar oud het beeld is zeker goed... maar ik heb me 360 vanmorgen eerst op de HDTV van me ouders aangesloten en alles was net ff scherper en gedetailleerder en er zat wat meer diepte in...

    als ik nu een advanced scart koop is het dan nog beter op me breedbeeld van een paar jaar oud?
     
  15. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelfs even op een 38 CM aangesloten en het zag er nog prachtig uit!:9 . Ik ben geen HDTV gewend dus ik vind het allemaal prachtig
     
  16. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die advanced scart al te koop? Heb em echt nodig voor op mijn sony trinitron 82cm beeldbuis! heb pgr3, cod2 en pdz, EN DE 360 IS VEEEEEL TE MEESTERLIJK!!!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerst bij een maat op een 70 cm breedbeeld gespeeld, toen een vga hd kabel opgehaald en op de 17 inch tft gehangen, en het beeld zag er nog weer veel vetter uit, echt super scherp. Pgr, echt zo gemakkelijk ie alles in beeld tovert zonder hapering. Me is impressed
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik heb een oude grundig tv
    hoe ga ik dat nou doen
     
  19. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de ideale instellingen zijn voor een x360 op een hdtv?? wat moet ik allemaal aanpassen op het dashboard... en wat is het verschil tussen 720p en 1080i...? heb t idee dat 720p beter kwaliteit is...
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn Xbox via Component kabel aangesloten op mijn 107cm Plasma en zit dus een beetje tussen HDTV en gewone TV in met 480P..

    Maar in 1 woord, het ziet er echt schitterend uit... Beter dan ik ooit had verwacht..
     

Deel Deze Pagina