1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rogue Snorer, 2 dec 2005.

  1. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand informatie waar de XB360 nog te koop is?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat ding is bijna overal uitverkocht, misschien zijn er hier een daar nog een paar Core versies te koop, maar een premium pakket wordt moeilijk.

    Ik heb net op marktplaats gelezen dat er volgende week bij veel winkels (o.a. Dixons) weer nieuwe pakketten aangeleverd zullen worden.

    Marktplaats is trouwens sowieso een idee voor als je nog wat zoekt. Ze vragen er daar alleen wel belachelijk veel geld voor;)

    //edit;

     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    juh, denk dat ik de mijne er straks ook neer zet voor een eurotje of duizend...:+
     
  4. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij valt het wel mee met de resupply.. er komen over een paar dagen namelijk nog 25 premiums te koop bij de mediamarkt
     
  5. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Alternate staat er binnen 3-5 dagen en bij Bol.com van 2-4 dagen.
    Probeer het eens.
    Ik heb eentje in order staan bij Informatique... ben benieuwd hoelang dat gaat duren
     
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen uit Brabant is er misschien bij de dynabite in Tilburg nog wel een Xbox 360 te vinden, zag er namelijk 4 in de etalage staan..
     
  7. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    free record shops kon je sochtends nog van de 299 euro koopen
     
  8. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik bij bol.com kopen, er staat 2 tot 4 werkdagen dus dat is best snel. in de winkel kan ik hem niet hale want ik moet elke dag tot 16:30 naar school dus dan zijn ze meestal al dicht als voor de deur sta, en zaterdag ben ik te lui ;P.
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook net gedaan... alleen ik betwijfel of dit ook waar is ...
     
  10. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel hoor... kheb veel bij bol.com gekocht en altijd netjes binne de tijd.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Let wel: Praktisch al het Xbox 360 spul staat voor 2-4 werkdagen aangegeven... Betekent dat ze in principe geen voorraad hebben en werken vanaf orders van hun leverancier. De vraag is of die leverancier daadwerkelijk kan leveren...
     
  12. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel want de winkels hier in NL krijgen volgende week weer een lading zeggen ze. dus dan zal het daar ook wel zo zijn
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal me beniewen wanneer de volgende lading komt, ik heb nu al zin om voor de etalage te gaan staan kwijlen 8)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende lading schijnt over 8 dagen te zijn, dus 10 december. Heb dit gehoord van de Media Markt, die het vernomen hadden van Microsoft.
     

Deel Deze Pagina