Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een xbox360 moet kopen of gewoon wachten voor de ps3 kunnen jullie me aub voordelen en nadelen van de xbox360 noemen?
voordeel: goedkoper als ps3, je kan nu op next gen spelen, uitstekende multiplayer opties via xbox live, veel leuke spellen beschikbaar nadeel: toch nog niet echt de must-have titels bij de launch, overal al uitverkocht maar de voordelen winnen het dik van de nadelen, ik zou gewoon voor een 360 gaan, voordat de ps3 er is kan je nog wel een jaartje wachten en voor de prijs met zoveel extra's daarbij hoef je het niet te laten... en dan die xboxlive service...die is by far het beste van alle spelcomputers...
M$ heeft het geld. Er zullen dus, waarschijnlijk, goede investeringen gedaan worden. Dit bezorgt ons hopelijk goede games.
Hey, welkom op het forum. Omdat je nieuw bent raad ik je aan de [faq]FAQ[/faq] te lezen. Want dit is niets anders dan een opsomtopic, ik zal dit topic op slot doen. Je kan beter eens kijken in 360 Algemeen of Xbox360vsPS3. *sluit