Eventjes hulp nodig! Please ANSWER!

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaliet, 13 nov 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    HELLO, ik heb pas deathrow gekocht, erg leuk spel, maarre, mijn saldo is niet echt ruim, nog 100 euro ofzo op de bank :mad: en splinter cell komt ook, als hij volgende week komt kan ik deathrow ruilen voor splinter cell, maar ik kan ook deathrow houden en splinter cell erbij nemen, maar dan is me geld weer bijna op, en komen er nog toppers binnen 1 of 2 maanden??

THANKS sie joe!

2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen nog redelijk wat toppers uit de komende maanden ( denk alleen al eens aan UC ). En als je Deathrow onruilt moet dat wel binnen de omruiltermijn zijn. Maar waarom ruilen als je tevreden over het spel bent ?

3. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt dat ik zou weten, er komen nog goeie games aan dat is zker maar veel word verschoven. De game waar ik op aan het w8en ben is MGS2: Substance maar op een site staat dat ie pas 28 maart uitkomt en anderen zeggen dat ie weer deze maand uitkomt dus schiet mij maar lek wie ik nou moet geloven.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm unreal championship ga 'k niet kopen, ik ben wel tevreden over deathrow, maar ik wil splinter cell ook weer graag hebben, wat denken jullie over de replay van splinter cell, is het 1 keer uitgespeeld en de kast in of niet?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou UC pas kopen als je Xbox Live hebt.
    (P.S:Bullet, heb jij mijn avatar 'gepakt'???)

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    same here, op tothegame staat 28 maart maar die heeft het wel vaker mis dus ik zie wel :confused:

Deel Deze Pagina