Schijnt dat ze RTCW 2 zullen uitbrengen op de X-Box. Ben nog aan het zoeken naar echte info. Als ze MOH uitbrengen moeten ze RTCW duidelijk uitbrengen.
Volgens mij is deel 2 gewoon een update voor de single player.... (had ik ergens gelezen) Op Green Mana staat dat hij December komt
Dat wordt een Xbox live game. Het is wel al officieel aangekondigd en ze zijn er vollop aan bezig. Het zal rond Februari-maart uitkomen.
Nee .. deel 2. In de zin van: een vervolg. Op de pc komt er een add-on voor RTCW .. maybe ook op andere systemen maar op de Xbox komt deel 2 ook uit.
Inderdaad dat klopt het 2de deel zal heten: Return to Castle Wolfenstein - Enemy Territory Kan niet wachten!
Hier kan je alvast een preview lezen en wat screens vinden... http://pc.ign.com/articles/368/368380p1.html
Fout. Dat is Return To Castle Wolfenstein: Enemy Territory .. voor de pc. Hierow: Return To Castle Wolfenstein Xbox Review Dat is de RTCW die uitkomt op de Xbox. Het is gewoon deel 1 van RTCW met een paar extraatjes Pas later in 2003 zal er een nieuwe Wolfenstein uitkomen voor PC-PS2-Xbox.
Oh sorry Communicatie probleem Ik vind het op zich wel jammer dat het niet een aparte game is maar gewoon deel 1 weer. Ik heb me twijfels over dit spel eigenlijk .... op de pc was het een topspel!
Fuckjes...gaat dat spel geeneens live....dan is het gedoemd een mislukker te worden...alleen Mp is RTCW een goed spel nl....]:-
Oh op die ene site stond van niet. Maar is wel beter dan! Heel veel live! Dan is het wel goed te doen .. zeker met FPS's.