XBOX rechtop?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door drazic2005nl, 2 dec 2005.

1. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik zie in de handleiding dat je de xbox ook rechtop mag gebruiken? Is dat aan te bevelen? Gaat dat dan wel goed met het lezen van de cd's? Het scheelt wel ruimte :) Wie heeft hem nog meer rechtop staan?

2. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk juist dat de meeste mensen hem rechtop heeft staan, zo wordt hij ook op die demo pods gepresenteerd ;)

dus dat komt wel goed hoor :)

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan hem gewoon rechtop zetten. Dat is tevens ook de meest gebruikelijke manier om hem neer te zetten. Ik heb op de Gamexpo geen een X360 plat zien liggen:)

4. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord (let wel; slechts gehoord) dat die beschadigde dvd's kwamen doordat de 360 rechtop stond. Ook de ventilatie zou een stuk minder zijn wanneer het apparaat rechtop staat. Geen idee of dit waar is (stond op USA fora), maar voor de zekerheid heb ik 'm maar plat naast z'n broertjes gezet.

5. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat ie ook plat hoor. De letters zijn dan ook beter leesbaar ;-)

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mijne staat gewoon recht en heb geen enkel probleem. Ding doet het perfect.

7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    als je de 360 rechtop hebt staan en opeens valt die dan kan het zijn dat de cd kapot gaat

8. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm nou weet ik nog steeds niet of ik hem met een gerust hart rechtop kan zetten...

9. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    nou op de demopods staat hij ook gewoon rechtop dus geen probleem lijkt me..

10. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem de hele dag recht op gehad op de grond en werkt gewoon perfect de cd's blijven er goed in zitten en lezen ook goed. Helaas past die niet recht op in mijn audio meubel dus heb ik hem nu neer gelegt.

11. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu recht op... mag toch wel zeggen dat ie 7 uur minimaal nonstop aanstaat(ik heb er niet achter mekaar op gespeeld hoor mar spelletjes downloaden he:+ ) en heb totaal geen problemen met de verwarming. En dat omvallen, ik heb hem binnen staan, dus van rukwinden zal ik geen last hebbben, en ik zal de xbox heus niet omtrekken (draadloos weet je wel ;)) dus dat zit wel goed.

En idd, hij wordt altijd gepresenteerd rechtopstaand, dus ik neem aan dat die foutjes van dat de cd kapot gaat gewoon opgeblazen amerikanen gedrag is8)

12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd maar je moet hem alleen niet verzetten als je aan het spelen bent... dan gaat de game pas kapot

Deel Deze Pagina