Hallo, ik zie in de handleiding dat je de xbox ook rechtop mag gebruiken? Is dat aan te bevelen? Gaat dat dan wel goed met het lezen van de cd's? Het scheelt wel ruimte Wie heeft hem nog meer rechtop staan?
ik denk juist dat de meeste mensen hem rechtop heeft staan, zo wordt hij ook op die demo pods gepresenteerd dus dat komt wel goed hoor
Ja, je kan hem gewoon rechtop zetten. Dat is tevens ook de meest gebruikelijke manier om hem neer te zetten. Ik heb op de Gamexpo geen een X360 plat zien liggen
Ik heb gehoord (let wel; slechts gehoord) dat die beschadigde dvd's kwamen doordat de 360 rechtop stond. Ook de ventilatie zou een stuk minder zijn wanneer het apparaat rechtop staat. Geen idee of dit waar is (stond op USA fora), maar voor de zekerheid heb ik 'm maar plat naast z'n broertjes gezet.
Ik heb hem de hele dag recht op gehad op de grond en werkt gewoon perfect de cd's blijven er goed in zitten en lezen ook goed. Helaas past die niet recht op in mijn audio meubel dus heb ik hem nu neer gelegt.
Ik heb hem nu recht op... mag toch wel zeggen dat ie 7 uur minimaal nonstop aanstaat(ik heb er niet achter mekaar op gespeeld hoor mar spelletjes downloaden he ) en heb totaal geen problemen met de verwarming. En dat omvallen, ik heb hem binnen staan, dus van rukwinden zal ik geen last hebbben, en ik zal de xbox heus niet omtrekken (draadloos weet je wel ) dus dat zit wel goed. En idd, hij wordt altijd gepresenteerd rechtopstaand, dus ik neem aan dat die foutjes van dat de cd kapot gaat gewoon opgeblazen amerikanen gedrag is