1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Ninja Gaiden betreft de Backward compatability.
    Enigste spel van de ouwe doos die het bij mij niet doet op de 360. Hij start niet op en je blijft het witte scherm zien met x-logo. De disc is nagenoeg krasloos. Heeft iemand anders dit ook gehad?
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics worden niet beter, de resolutie wel hoger....scherper beeld dus :)

    Gisteren Halo 2 en Dead or Alive 3 gecheckt op 720p (HDTV dus) en dat verschil zie je wel hoor ;)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay van Halo 2 met zijn auto-aim vind ik leuk, maar zeker niet ijzersterk. Perfect Dark Zero, daar komen pas skills bij kijken....das de shit nu ! _O_
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje:

    Ik speelde vandaag Halo 2 (op 360 met HDTV) en de sensetivity stond op default. Normaal speelde ik ook altijd met default (op een normale tv en xbox 1) maar met de Xbox 360 en HDTV was dat niet om te doen. Ik moest de sensetivity op high zetten en toen was het pas een beetje te spelen. Hoe komt dit (door hogere resolutie) ??
     
  5. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    Hi zal wel ergens staan maar ik zoek linkje waar je kan kijkken welke xbox 1 game's je kan spelen op de xbox360.
    Wel graag EU lijst niet USA.
     
  6. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    welke game skan ik op mijn xbox 360 wel spelen van de vorige xbox????

    heeft iemand een EU lijst???
     
  7. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik heb dat ook hoger moeten zetten ik heb zo een gevoel dat het komt door de co0ntroller maar als je bij settings en dan sensetivity op 4 zet ben je over van af

    Ps : halo 2 ziet er wel ff drie keer gruwelijker uit op die 360 seriues 2 keer zo scherp ik ga jullie allemaal OOOONNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUHHHHHH
    :cool: :cool: :p
     
  8. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag effe doa3 erin gestopt. Maar dit spel loopt vast na een paar seconden :confused:

    Al me andere spellen die ik erop heb gedaan hadden dit probleem niet.
     
  9. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Ik vind het écht jammer dat je niet alle games meteen kunt spelen, konden ze beter de release wat uitstellen om zo elke game te optimaliseren en konden ze meteen daarna genoeg X360's bouwen.
     
  10. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had HaLo 2 op 1080i (HDTV) gespeeld :D :D ziet er mooi uit.
     
  12. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Men kan die Backwards update niet downloaden van de site. :{ Hij kan de pagina niet vinden.
     
  13. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het voorstel van uitstellen (buiten de grotere aantallen om te verkopen)? Voor mensen die niets om BC geven is het dan onnodig wachten. Of je nu over een half jaar alle X1-spellen BC bij de launch kunt spelen of je wacht met het spelen van 360 games opdat alle X1-spellen BC zijn. Geef mij maar optie 2.

    Daarnaast: veel bezitter van X1 games hebben nu wellicht nog een X1 dus daar kun je ook nog op spelen.
     
  14. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik dus ook... zou ook bij god niet weten waar dat aan zou kunnen liggen.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb een vraag


    Ik heb voor de gein vandaag halo2 in de 360 gedaan en tot mijn verbazing werkte hij ZONDER een patch te installeren. Nu kon ik echter NIET op live met halo2 want ik moest me opnieuw registreren? Naja... moet ik nou als ik games backwards compatible wil spelen een patch installen of wat? ik wil natuurlijk ook ff op LIVE met halo dan... of kan dat niet?

    toen ik de 360 kocht en op live kwam moest ik een update doen, was dat die dan??

    Dit is de lijst lijkt mij, leuk dat Brute Force erop staat maar die doet het dus niet he, of moet je PERSE een cd fikken om die patch te doen?

    http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    das heel fijn, twee lijsten, een EU en een US lijst. Diepe ellende, want ik wel graag Ghost Recon 2 spelen (en eigenlijk ook nog Summit Strike). Is er bekend om er nog meer spelen komen of houden ze het er maar bij....?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap niet waarom ze die schijtspellen eerst doen. Ze kunnen beter met de recente titels beginnen en dan naar beneden werken ipv andersom.

    Als je L!ve hebt hoef je niks te doen. Als de lijst geupdate word doet XBL dit ook autonatisch zodra je weer online komt!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar moet je voor alle games een patch downloaden? die je op de xbox 360 wil spelen. Want ik heb nog altijd geen xbox live(binnekort, binnen een paar weekjes ofzo),maar ik zou wel al eens halo, halo, en splintercell willen testen,maar ik heb het nog niet in de xbox 360 gestoken,als het niet gaat, ga ik het ook niet doen he,maar deze games, zijn die al zowizo backward compatible???
     
  19. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet voor alle xbox games een 360 patch downloaden. Maar als het goed is moeten de patches van Halo en Halo II er al op staan (op je harde schijf)
     
  20. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand met zijn 360 online met Halo 2? Bij mij staat mn Live tag er niet bij, en als ik een nieuwe aan wil maken gaat hij terug naar het dashboard :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina