1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren het meest condemned gespeeld!!! Echt een bizar goed spel waar te weinig over gesproken wordt! Dit is echt een must voor iedereen die van een beetje spanning houdt en mooie graphics waardeert!! :9 _O_ _O_ _O_
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist!
    Daarom moet deze topic omhoog worden gekicked:D
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gisteren effe gecheckt, en best een cool spel, leuke combat en gezellig sfeertje :9
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Jupjup ik kijk erg uit naar dit spel maar ga hem niet kopen, zoveel cash heb ik niet e dan huur ik het spel liever. Misschien wat hypocriet (wel wat slechtere spellen kopen die je online kunt spelen en spellen die je echt goed vind niet kopen maar huren) maar ach..
     
  5. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Im loving this game, de sfeer is zo creepy, en de enemy Ai is heel goed ... zijn zeker geen mietjes :9
    de finishing moves zijn ook fun
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    De AI is zeker goed _O_.
    Dat geld voor de hele game trouwens, sfeer tot the max. en als je weer zo'n moment hebt dat je over een hek klimt en je van de roltrap wordt gegooid, wow!
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering als ik die reacties lees begin ik toch ernstug te twijfelen... Ik heb nog budget voor 1 game... Heb in middel CoD2 en PGR3 en zit nu dus te denken aan condemned of nba live... maar condemned klinkt wel erg verleidelijk....
     
  8. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niemand tot een aankoop dwingen, maar de speelervaring met deze game heb ik nog nooit bij een andere game tegen gekomen :9 die griezels die ineens achter je komen staan en een mep geven, daar schrik ik enorm van

    wel vervelend vind ik soms dat er geen map is en dat ik dikwijls verloren loop
    vinden jullie die verborgen objecten? (birds en metalen plaatjes) is best moeilijk zoeken in het donker :)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Metalen plaatjes heb ik nog 0 gevangen, maar birds heb ik er meestal elk level wel een paar.
    Maar dit is ook echt de eerste game dat ik zo in een game zit, door de spanning en sfeer.
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die metalen plaatjes zitten soms onder objecten die je moet verplaatsen, maar vaak loop ik er ook voorbij
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de bedoeling van het spel. Beetje detective spelen. Of echt actie. Want het lijkt me een geweldig spel. Maar als je alleen maar een beetje loopt. Iemand moet dood schieten, en dan iets onderzoeken lijkt het me een beetje eentonig. Moet je echt verschillende dingetjes doen?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, van alles.
    Maar het is wel hardstikke spannend. Soms krijgt het spel een andere tint, en gebeuren er plotseling dingen.
    Het is echt hardstikke spannend en heel mooi vormgegeven. Het vechten is ook heel spannend!
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had juist gelezen dat het vechten best stom zou zijn. Aanval blokkeren, zelf aanval doen. En dat die 2 bewegingen steeds hetzelfde zouden zijn. Klopt dit ook of niet?
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want nu krijg ik vage junks die over de grond rennen met 4 poten.
    Best wel vaag, maar ze verdienen allemaal een trap in hun gezicht.
    En je hebt de vervelende die maar blijven rammen en jij dan uiteindelijk met je taser op hem schieten zodat je zijn hakbijl afpakt omdat met de achterkant van je wapen tegen zijn achterhoofd te slaan zodat hij neervalt 8).

    Fighting is JUIST zeer goed uitgewerkt.
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, cool. Deze komt dan denk ik toch maar op m'n verlanglijstje. Zijn er al 5 _O_
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    en het timen van het blocken is ook belangrijk, 1 sec te laat en je krijgt een reclamebord tegen je smoel :9

    af en toe moet je iets onderzoeken, want ook wel cool is met die verschillende forensic tools
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat zag ik in zo'n filmpje. Die gast denk van: Oh, nu valt ie aan. Begint ie te blocken, en toen ie z'n block beeindigde begon die andere pas te slaan. Vind ik toch iets realistisch hebben. Wel goed dat je dan zeg maar niet de HELE tijd kan blocken, zoals van die fighting games. Want dan is het denk ik wel erg makkelijk.

    Maar zou het de moeite waard zijn om deze game te halen. Ik hou vooral van actie en shooters. Maar die spanning die, volgens vele, heel goed is, lijkt me echt VET. Maar ik heb een TV met schijt geluid, MONO geloof ik|:- Maar zou het geluid dan alsno best goed zijn?
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook maar gewone Tv met geen surround ofzo, maar best wel akelig wanneer je in een kamer komt en je hoort voetstappen en geschreeuw en je weet niet waar het vandaan komt
    geluidseffecten zijn prima ook zonder surround setje
     
  19. Re4zeN

    Re4zeN Unleash the beast

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand em al uit gespeeld?
    Ik heb namelijk gelezen dat je het spel binnen 10-12 uur zou hebben uitgespeeld, dat is iets wat ik wel zonde zou viden van mijn 63 euri.

    Maar het spel ziet er zeker wel slick uit, voor de mensne die twijfelen of de sfeer hun wle bevalt, die zou ik willen aanraden om de video review van IGN of gamespot te downloaden, dan heb je wle een goed beeld.
     
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt geweldig! Ik ben bij Chapter 8 en over dat eentonige gedoe kan ik echt niet meepraten. Het blijft super.

    Condemned moet ik af en toe echt even af zetten want anders wordt het me te veel. Er zitten zo veel vette schrikmomenten in en de sfeer is niet te evenaren.

    Ik ben nu op een punt dat de storyline erg interresant wordt. Het enige wat dit zou kunnen verpesten is een cliché plotwending maar dat lijkt me niet.

    De game heeft een goede replayvalue als je het mij vraagt want ik doe bijna alle chapters twee of drie keer om alle achievements te halen. Daar krijg je allerlei "behind the scenes" extra's voor. (Je kunt het ook voor de gamerscore doen)
     

Deel Deze Pagina