Kan niet. Intertoys heeft gewoon een oude releasedatum. SC is namelijk gister pas richting persen gegaan
ik gok dat ie volgende week maandag in de winkel ligt. (en met een vrachtlading mzzl, speciaal voor ons zou et deze vrijdag al kunnen, maar ik vrees van niet )
Damn, me moeder jarig binnenkort, Sinterklaas, Kerstmis.....aaaah dure maanden, dan vraag ik SC maar aan meneer de Kerstman
Splinter cell Ik weet niet of het waar is mijn iemand bij mij uit de klas werkt er zegt dat ze hem de 15e krijgen. Wouter Xbox
Ik heb Microsoft gebelt en die zeggen ook de 28e. Dus helaas moeten we daar maar vanuit gaan. Wouter Xbox
was vandaag bij "Replay" gameshop en daar vertelde ze mij dat ze Splinter cell 21 November binnen hebben...... ik hou het maar op 28 november....elke dag dat ie eerder uitkomt is mooi meegenomen.....zo kan het nooit tegenvallen.
ik zei het jullie... hij ligt waarschijnlijk 15 november al bij de bart smit.. deathrow ging ook "Gold" toen ie al 2 dagen bij de bart smit lag dus dat zegt echt niks.. ik zet mijn geld nog steeds op 15...