[Perfect Dark Zero Live] The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GForce, 3 dec 2005.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de mensen die zowel over Perfect Dark Zero als Xbox L!ve beschikken.
    Dit is de plaats om je ervaringen met elkaar te delen! Ook kan je hier terecht met je vragen enz...

Online Mulitplayer Speler:

Omeg4 Supreme
    DRAXXX NL
    Chaplander
    Wessiej
    P4R4DOX
    puran
    FreakinDell
    NL Eagle
    Duo Maxwell NL
    Meneer vd Meer
    OniRyo

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Is er een knop die ik moet indrukken om met me team mates te praten/? want de ene keer heb ik het idee dat ze me wel horen, en de andere keer weer niet

3. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet moet je gewoon praten, je hebt geen knop nodig. Als je praat hoor je rechts boven een Speakertje tezien, dan komt het door :)

Een vraag over Clans, die zouden erin komen. Hebben ze dat er nu uitgelaten?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je ziet ook links boven in het scherm wie er praat. Je hoeft niet op een knop te drukken.

Clans vind ik ook niet terug evenals een soort matchmaking zoals bij Halo 2 waarvan van te voren werd gezegt dat het er wel in zou zitten. Ik weet wel dat Challenges over een tijdje te downloaden zijn via Marketplace.

5. Phan()S

Phan()S heb eindelyk een 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al perfect dark zero en een jaar live gekocht, maar me 360 komt pas rond de winter :mad:

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's minder!

Ik gisteren en vandaag ook lekker PDZ online gespeeld.
    Nog niet veel potjes aangezien, er een aantal maten waren. Dus dan schiet het niet op om alleen daar een beetje PDZ online te spelen.

Ik heb nog wel eens, als ik bij PDZ ergens in wil, dat ik dat geen Connectie met die game kan krijgen :confused: ofzo, iets.
    Terwijl LIVE het gewoon doet, en ik met iemand via de private chat praat.

Oftewel, erg wazig en soms best vervelend.

Al met al vind ik het ONLINE een SUPER spel :p.
    Echt lachen om zo te spelen.

7. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil met mij co-op spelen :) ?

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Hebbie geen Friendlist met NL gamers die die game vast wel in huis hebben liggen?

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    add me maar aan je friends list, ik heb wil zin een potje co-op.

10. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PDZ limited idition. Ik heb een 360 kunnen bemachtigen zonder pre-order. stond een lange rij mensen vor de winkel! Ze hadden maar 3 premium paketten maar ik heb er een van!!! Ahum maar nu even over mijn online ervaring. VET! Aleenwaneer komen er meer levels en zijn er ook een paar vrij te spelen? En waar is die Glyph kaart voor?

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 4 potjes online gespeeld, en nog niemand horen praten en ik kon ook niet praten. Vaag, maarja.
    Wel Co-op gedaan met mijn neef en dat ging uitstekend!
    Voeg mij anders nog toe voor wat co-op enz.
    Gamertag= Wessiej

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand hoe je je stats kunt bekijken. Ik heb het al een keer online gedaan maar kan het nu niet meer vinden.

13. basovich

basovich Guest

ja PDZ is zeer stoer online maar ik heb probleem als iemand mij kan helpen mail ff want ik kan maar zo'n beetje 1/10x in een game komen en voor de rest segt ie dat de connection faild is en het komt waarsgijnlijk door muh ROUTER...

14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor ook nog weinig mensen praten... af en toe alleen irritante amerikanen, maar verder helemaal niemand, lijkt wel of die van mij ook bijna niet doorkomt.. PS weet iemand trouwens hoe ik het land van herkomst kan aanpassen, ik kom nu opeens uit belgie :confused::confused: heeeel vreemd

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  15. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je hem niet per ongeluk op mute staan?

Ik heb mijne wel altijd op mute staan maar ik hoor de andere spelers altijd wel. Als er iets te praten valt zet ik hem wel op speak.

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de 1e keer dat ik het speelde lukte het echt niet om kills te maken. maar ik heb ondekt dat als je inzoomt echt veel beter schiet(ook al heeft een geweer weinig zoom)

17. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette game al hoop ik dat er snel nieuewe maps komen. Trouwerns kun je ook met 2 personen in splitscreen xboxlife gebruiken?? Met 1 xbox?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tot 4 personen op 1 360.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan iedereen die de MP online speelt zijn GamerTag posten dan zal ik ze in de startpost zetten zodat je iedereen kunt adden!

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    voeg me maar toe hoor: Chaplander

heb net even gespeeld en het ging opeens heel goed 3 potjes op rij had ik de meeste kills!(team killcount)

Deel Deze Pagina