Xbox360 erg "dorstig"

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thedonstil, 4 dec 2005.

1. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Forumers

Ik kwam op Inet een testje tegen van Cnet waaruit bleek dat de Xbox360 erg dorstig is (http://reviews.cnet.com/4531-10921_7-6398157.html)

160watt 2x zoveel als de eerste Xbox en 3xzoveel als de PS2

nu dacht ik "who care's" die 10a35dollar perjaar kan er nog wel bij

alleen nu heb ik geen verstand van die stickers op de adapter enzo

zijn er mensen die dat wel hebben ? want ik ben wel benieuwd wat de 360 trekt als hij gewoon uitstaat maar je die adapter in het contact laat hangen (wat wel de bedoeling was eigenlijk)

Menno

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik eigenlijk ook wel erg nieuwschierig naar, aangezien het nogal een gedoe is om elke keer de stekker uit het stopcontact te halen, ivm lastig te bereiken..

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet verschrikkelijk irritant want dan zul je volgens mij iedere keer als je je xbox weer aanzet opnieuw de tijd en datum in moeten stellen...

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij die bij Essent werkt had ff snel een berekening gemaakt. Als je de 360 dag en nacht aan zou laten staan, dan gaat je energierekening totaal met 238 euro omhoog....best te overzien dus :)

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol, want je bent wel echt heel erg als je dat doet 8)

6. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, dus al die dedicated servers op Xbox Live kosten per jaar toch best veel..

7. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    280euro valt mijn nog best mee

maar nu is nog steeds de vraag wat het kost als je alleen die adapter er in laat zitten

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aan en uit switch op me stekkerdoos. elke avond gaat dus alle stroom van al me apparaten, en tijd en datums check ik toch nooit.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En bij de 360 heb je ook een langere periode dat je de console zonder stroom kan laten zitten, en dat de datum en tijd dan blijven doorwerken.
    Het probleem voor mij is vooral dat de switch ook op mijn TV en Radio zitten, en de radio gaat elke keer als de stroom er af is seinen met de tijd, om te laten zien dat ie nog niet goed staat.. Stom ding. (en dan kan ik dus niet slapen :+ )

10. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 zal ook wel erg dorstig worden, en een HDTV moet ook heel dorstig zijn!
    Maar ja, geld moet rollen. Ik zie het meer als een investering in een betere economie voor Nederland ;)

11. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou een LCD tv is niet echt veel dorstiger

een Plasma TV die vreet wel stroom :D

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat oranje lampje kan nooit veel zijn. maar ik heb er nog een schakelaar tussen gezet ivm veiligheid.

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal de stekker van de xbox 360 iedere avond eruit, als ik m erin doe is alles nog zoals het is geweest, hoef geen tijd, datum alles in te vullen... dat hoefde ik toen ik m voor de eerste keer niet te doen toen ik m opstarte, dat stond allemaal meteen perfect

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb jij zeker een speciale xbox:eek:

15. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest wel de taal instellen en wat dingetjes voor live (logisch) maar de tijd hoefde ik idd ook niet intestellen

Het is natuurlijk niet alleen het oranje lampje wat dan nog brand
    hij staat natuurlijk op een soort van standby hij kan inmmers aangezet worden via de remote/controler

Deel Deze Pagina