[XOne] Gamertag probleem

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 10 nov 2005.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 jaar lang Xbox Live gehad maar vorig jaar was mijn CC verlopen en heb ik geen nieuwe gegevens ingevuld ik wilde pas weer Xbox Live als de Xbox 360 er was. Ik had wel ergens gelezen dat je account voorlopig nog gewoon bezet bleef zodat mocht je je bedenken, je alsnog account recovery kon doen. Nu heb ik inmiddels een nieuwe Credit Card maar heb ik niet meer de gegevens van de oude Credit Card en kan ik dus ook geen account recovery doen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, wil straks namelijk wel weer mijn oorspronkelijke gamertag gebruiken.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Even M$ bellen lijkt mij. Rustig het probleem uitleggen en ze kunnen je wel helpen :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ms bellen is de enige oplossing ... maar als het langer dan een jaar geleden is ben je mogelijk je account kwijt
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar is niet langer dan een jaar geleden. Dan zal ik straks even moeten bellen I guess...
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus ook zoiets.
    Mijn CC verliep eind Augustus. Ik was toen in Athene, en vanaf 1 september zou Live met 1 jaar worden verlengd.
    Ik kreeg toen mailtjes van dat ze niets af konden schrijven en het maar moest wijzigen, maar ik had die CC ook niet meer omdat ik die nieuwe al gebruikte.
    Toen heb ik met Microsoft gebeld, probleem uitgelegd... die man vroeg toen wat extra gegevens aan me om zeker te zijn dat ik zou zijn wie ik zou zijn zeg maar.
    Ik gaf toen aan pas weer Xbox Live te willen bij de Xbox 360. Normaal gesproken zou ik de jaarabo moeten betalen, maar hij heeft dit toen geannuleerd, kreeg ik netjes een bevestiging van en zo is op het opgelost.

    Over 13 dagen gebruik ik de nieuwe CC om me aan te melden bij Xbox Live + nieuwe tagname.

    Dus bellen met Microsoft is verstandigste!
     
  6. RobTop NL

    RobTop NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    iuolk

    /Mod Is dit nu echt nodig? Nee, dus laat dit dan ook meteen de laatste keer zijn...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2005
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij met deze bijdrage van RobTop in dit topic, hierdoor weet ik heel goed wat ik moet doen als ik een probleem heb met mijn gamertag. Wat goed van hem dat hij deze thread weer omhoog schopte. :{
     
  8. Keano NL

    Keano NL Keano

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel gewoon even met MS.
    Ik had zelf het probleem dat ik niet meer precies wist hoe ik mijn informatie (welk tel.nummer, volledige naam of niet) had ingevuld. En aangezien ik mijn xbox verkocht had, wel live-acount eraf gehaald, kon ik geen gamertag-recovery doen.
    Via de 360 wou ik weer op Live, maar wist de precieze informatie dus niet, en dus kreeg ik de melding dat er iets niet juist was waardoor ik niet op Live kon met m'n oude gamertag.

    Vanmiddag MS gebeld. Vrouwtje vroeg eerst naar m'n nummer om zo de informatie op te zoeken, maar ik zei dat ik niet meer wist welk nummer ik had ingevoerd dus ging ze me via gamertag zoeken.
    Wat ik wel vreemd vond, was dat ze direct alle informatie gaf, zonder even te vragen hoe ik precies heette, 'm'n postcode had ze kunnen checken, maar ook dat deed ze niet, ze gaf zo alle informatie. Toen kwam ik er dus achter dat ik gewoon m'n huistelefoonnummer in had gevoerd, met 0031 ervoor. (dat wist ik dus niet)
    Maarja nu kan ik 'bijna' weer op Live:D

    Gewoon even bellen dus.

    Greetz
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ook een vraag over xbox live, over het overzetten van mijn gamertag naar de 360. Als ik nu account recovery doe op mijn oude xbox, kan ik dan op de 360 met alleen mijn .net paspoort mijn gamertag weer terug krijgen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kan je wel je account over zetten naar de 360 maar toch wel je naam veranderen :D?

    volgens mij kan dat wel toch :eek:
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan ... maar je naam veranderen kost je wel 800 MS points
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    en hoe duur is dat :p
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ongeveer 8 euro (2100 MP = 25 euro)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blij :D
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ohw is niet zo veel:)
    want je hoef toch niet meer te betalen van die account? dat jaar?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm als je account nog geldig is ... hoef je niets te betalen .. verloopt je account dan word deze zilver (als je niet automatische cc betaling doet). Anders meot je wel weer een Gold abbo nemen ... jaar 60 euro
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    oke..
    Ik heb hem denk volgend jaar :D
    en mijn account is net weer een nieuw jaar vanaf 26 dec *)
    dus hij is dan niet verlopen :D
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej jongens ff een vraagje: Ik heb nu al bijna een jaar xbox live. Krijg ik een mail dat hij verlengd wordt. Maar nu blijkt dat mijn creditcard verlopen is. ik heb dus dertig dagen de tijd om het op te lossen. Maar ik dacht dus dat ik had gelezen dat je nu geen creditcard meer nodig hebt. Kan ik dit oplossen zonder credit card of wordt het tijd om een nieuwe te halen????

    Alvast bedankt!!!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een xbox 360 hebt heb je geen credit card nodig ... heb je een xbox en wil je xbox live gaan spelen op je oude xbox dan heb je een credit card nodig
     

Deel Deze Pagina