Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 10 nov 2002.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    is er nou bij deathrow een team die wapens hebben? Een van die tieams zijn afgebeeld met wapens?

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
  3. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    jawel.er is eenteam die een soort messen aan hun handen heeft.

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    o, die. Maar die kan je toch niet unlocken? Ik iig niet

5. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    dat team heet de slashers en dat kan je wel degelijk unlocken, ik heb het ook dus ja, zegt al genoeg

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    je bedoelt waarschijnlijk die Mercs
    daar zie je zo;n gast met een minigun
    nee dus je hebt geen wapens

7. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Moves tijdens bullit-time-grab

Yo beste mede Deathrowwers! Ik heb een vraagje:ik kan iemand grabben en dan komt er soms bullit time maar ik kan TIJDENS deze bullit time geen moves doen! Ik heb al zowat alles geprobeerd maar het lukt niet om mijn slachtoffer pijn te doen Weet er iemand een oplossing? (toetsencombinatie?)
    Nog een vraag: ik heb ooit in de audio de fx luid gezet en de muziek stil; nu vind ik deze mogelijkheid nergens meer terug... Help! Ik wil mijn geripte muziek kunnen horen!

Laatst bewerkt: 12 nov 2002
  8. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Die bullettime ontstaat doordat je of iemand pijnigd of een one timer hebt. Verder heb ik het tenminste niet meegemaakt. Het is dus logisch dat je tijdens deze bullettime geen moves kunt doen, aangezien het na aanleiding van een move gebeurd.

Over die muziek, volgens mij zit dat onder options. Daar heb je mogelijkheid om muziek in het spel te laden. (kan het fout hebben, doe dit uit het hoofd)

9. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet het komt gewoon soms bij een grab, het LIJKT me alsof het door de grab komt...

Ja, als het zo simpel was dan had ik het ook wel gevonden hoor! Niet dus... :cool:

10. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Wil / kan niemand me helpen? Er zijn toch nog mensen hier met Deathrow???

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ja die bullet-time is gewoon voor de show, dus alleen tijdens de move, verdere moves niet mogelijk, de one-time met bullet-time kun je wel gebruiken, je kunt makkelijker mikken op et doel.

En verder gebruik ik geen eigen muziek, en heb ik de slashers wel unlocked, weet nie hoe je derbij komt dat het niet kan.

12. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het niet stom dat je geen koele move kan doen tijdens de grab-bullittime?
    Wat ik ook stom vind: ik heb de titans unlocked om dan te merken dat je er geen contest mee kan spelen! :mad: Al die moeite voor niets...

Nu weet ik nog altijd niet waar ik het geluidsniveau van de muziek en de fx kan regelen! Anyone?

13. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van je geluid weet ik niet de Slasher First Blitzers Angels enzo kan je ook niet gebruiken in Conquest ze zijn te sterk en ze hebben geeeeen andere spelers en dat werkt dus niet met die messages dat je iemand kan kopen en dan win je in het begin alles met een eitje!

Deel Deze Pagina