Wel helemaal zeker om er een te kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Bief, 4 dec 2005.

1. Master Bief

Master Bief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Hype is begonnen en iedereen wil hem wel hebben maar is dit nu wel zo verstandig. Ik bedoel dat er bij een release van een nieuwe console echt wel aardig wat bugs in de console zitten. En over 1 jaar zal er misschien iets van de prijs afzijn maar dan had je beter een pc kunnen kopen want die kun je blijven upgraden! En de 360 is over een jaar weer "oud"

Maar met dit stukje text wil ik niet de XB360 omlaag halen, nee zelf ben ik een trouwe Xbox Fan en dat zal ik ook wel blijven. Ik wil enkel met dit topic meningen horen over mijn standpunt.

Succes!

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    De prijs gaat denk ik pas omlaag als de ps3 komt, en die komt nog niet zo snel.
    Een goede pc kost al snel 1200 euro en dit is een derde ervan.
    En oud? Kom op zeg, dit zijn net de eerste ladingen games, ze worden NOG mooier (en natuurlijk altijd hopelijk) beter.

So I don't get your point.

3. mars15

mars15 Guest

goede topic. ik weet ook niet wanneer ik hem wil halen. heb nu nog een goede xbox met fantastische spellen die ik nog moet spelen

maar zo 360 ziet er perfect uit maar zo duur

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

@Wessiej: Je haalt de woorden uit m'n mond

5. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ha hem denk ik op zn vroegst pas halen met Halo 3, een Pack zo het mooiste zijn. (Hoop op een prijsverlaging rond die tijd...)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, imo is een console pas oud een tijdje na de release van haar opvolger. Het eerste jaar bij een next-gen console is altijd aftasten, daarna begint het pas eigenlijk. In mijn ogen waren de laatste 2 jaren juist de sterkste van de Xbox.
    Langer wachten tot een prijsverlaging? Dat is wel verstandig ja. Desalniettemin is het absoluut geen miskoop voor de mensen die hem vanaf de release kopen en er al super veel plezier aan beleven.
    Ik zelf wil hem ook zsm hebben (heb helaas geen console op de kop kunnen tikken vrijdag :+), en dat is gewoon puur en alleen omdat ik vanaf het begin er al van kan genieten. Dat de eerste lading games nog niet het onderste uit de kan halen, en je eventueel last hebt van kinderziektes bij je console zelf, en je er redelijk wat meer voor betaald is het wat mij betreft allemaal waard. Maar dat is een afweging die ieder voor zichzelf moet maken. :)

7. Master Bief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf als de console echt helemaal bug vrij is ( ik denk zelf dat ie wanneer een nieuw pack uit komt dat er dan vrijwel alle bugs verwijderd zijn) dat ik hem dan ga aanschaffen! tot die tijd ben ik blij met men xbox en men gaming pc!

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Met een hype doe je mee of niet.. dat is je eigen keuze. Je wilt de nieuwe ervaring delen met anderen vanaf het eerste moment dat hij er is. Kost natuurlijk veel geld.. Angst voor bugs.. daar moet je maar over heen stappen. En dat oud zijn.. als je zo redeneert kun je nooit iets nieuws kopen.:+

Ik heb de 360 nu 2 dagen en als je ziet wat er mogelijk is, dan heb je geen moment spijt van je aanschaf. De enige angst... ik hoop dat ie het niet begeeft, want dan moet ik weer terug naar mijn ouwe doos.

9. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nu vrijwel zeker dat ik de Xbox 360 nog niet ga halen. Heb gisteren even de Xbox games op een rij gezet die ik nog moet uitspelen. Dat waren er toch wel een stuk of 15! Zo gaat het eigenlijk iedere keer met een console. De toppers speel je uit, de rest blijft liggen. En dan zijn er nog een aantal Xbox Live games waar ik de singleplayer nog van moet doen. Hier ga ik nu dus verandering in brengen! Tegen de tijd dat ik alles heb uitgespeeld is het premium pack wel 100 euro goedkoper of krijg ik er wat leuke games bij :)

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog wel een poosje,kan hem zo halen dus dat is het probleem niet maar ik ben nog steeds tevreden met me Xbox en heb nog zoveel spellen te spelen.

11. Master Bief

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zelf fijner als het aanbod 360 wat groter is, daarom blijf ik nog even wachten

12. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm in mijn handen en liet 'm gaan.

Daar stond ik dan tijdens de midnight launch. Ik had -zonder een reservering nog wel- een 360 premium pakket in mijn handen. Ik wilde wel, maar deed het toch niet. Was 't de prijs. Nee, beslist niet. Hij is naar mijn mening best goedkoop (voor wat je krijgt).

Mijn beslissing was als volgt: Ik durfde het toch niet aan om een eerste exemplaar te kopen. Ik heb door de jaren heen al zoveel pech met de aankopen van eerste exemplaren (auto's, DVD's, computers, noem maar op. Altijd gezeik dat er iets mee is). Ik heb mijn les geleerd. Hoe moeilijk het ook is, ik wacht maar gewoon een half jaar of zo. Het is pijnlijk, ik wil hem zo graag, hij is zo verschrikkelijk mooi en je kunt er zoveel meer mee.

Toch maar wachten en zeker dat kinderziekten (en die zijn altijd) bij de volgende versies verleden tijd zijn. Dat heb ik ook zo gedaan met de goeie oude XBox, even gewacht en later met een voordeelpack gekocht. (Ik heb met latere versie Xbox dus nooit gezeik gehad).

Ook bij deze enigzins versnelde (moest perse voor de kerst 2005!) wereldlaunch zijn er kinderziekten te verwachten: te warm, pittige ventilator, noem maar op. Het gaat zoals altijd tenslotte om het verkrijgen van marktaandeel en de (wereldwijde) toegezegde launchdata, waarbij helaas de verfijning van de techniek bij een eerste versie op de tweede plaats komt. Veel tijd om alles in het geheim door en door te testen is er gewoon niet (de concurent is er ook). Reken maar dat de producent onder grote druk heeft gepresteerd. Vaak komen in de werkelijke praktijk nog meer problemen naar boven en worden bij latere te produceren versies allemaal opgelost.

Ben ik nu deze donkere dagen voor de kerst gelukkig? Eigenlijk niet, een launch heeft wel wat. :{

13. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zelde geld voor mij ik wil hem wel heel graag maar als ik dan ga denken oke enkele bugs ik zal toch graag willen zien dat dat verwarmings probleem wprdt opgelost. verder er zijn enkele goede games maar het echte werk moet nog komen en koop hem dan ook waarschijnlijk waneer testdrive uitkomt. ik weet het het klinkt afgezaagd ik koop de 360 voor testdrive aangezien dit spel naar mijn mening echt het juiste fun uit de 360 kan halen

14. hankie123

hankie123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik stond eerlijk gezegd ook in twijfel,maar toch niet gedaan omdat ik geloof dat de beelden er niet mooier uit kunnen zien dan op mijn pc {wel een gamebak btw}
    mischien dat ik het mis heb en maar een keer naar een demo van de 360 moet kijken.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eerlijk gezegd niet zozeer waarom de mensen zich zo druk maken om bugs, ik heb bijna al mijn consoles (in ieder geval de PS2, Xbox en nu ook X360) al vanaf dag 1 in huis en ik heb nog NOOIT problemen gehad met welke dan ook van die apparaten. Ook in de X360, die ik al vanaf donderdagnacht in huis heb, heb ik nog geen fout kunnen ontdekken....

Maybe I'm lucky ? :9

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik had mijn eerste xbox gelijk vanaf launchdatum....nooit problemen hoor ! en dat de nieuwe xbox 360 warmer wordt als de oude is ook wel normaal met die krachtige processors erin, ontwikkelen veel warmte....is met nieuwere pc's ook zo.....maar goed ieder doet wat hij denkt wat goed is....ik wil vanaf het begin veel plezier en gamen.....en mijne heeft geen problemen hoor...ook niet na 10 uur gamen ! _0/

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Iedereen die ik online spreek via halo2 zegt dat hij probelem heeft met halo2.Niet vanwegen van de emulator maar gewoon problemen.Berichten die er niet zijn.Downloadprogamma's die staan te wachten die er niet zijn.
    Ik weet niet in hoever ik het serieus moet nemen maar het klinkt toch wel gek allemaal.

Deel Deze Pagina