Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel weer een rel veroorzaken ofzo maar...
    Multiplayer over Live is slaapverwekkend! Ik heb net voor het eerst een paar potjes gespeeld en het boeit me eigelijk niet zo. Dr zit geen snelheid in en het iedereen-aan-gort-knallen gevoel heb ik totaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een filmpje en daar liepen alleen maar wat mannetjes op elkaar te schieten. En dat zag er ZO saai uit. Toen las ik hier op het forum van: de SP is erg kort en de MP is erg leuk, en daar moet je het dan ook voor doen. Maar als je steeds naar een bepaalde plek loopt waar iedereen steeds heen loopt. Dan heb je 1 plek waar iedereen elkaar doodschiet, en de rest van het map om mannetjes te respawen, om dan vervolgens naar die bepaalde plek te lopen. Dus word echt het hele map benut?
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou eigelijk een clan maken of niet???
     
  4. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    damn als ik dit hier allemaal wat lees zijn er nogal wat slechte reacties op de multiplayer en xboxlive in het algemeen,
    maar serieus, zijn jullie aan het muggeziften en echt de kleinste foutjes aan het vermelden, of zijn er echt serieuze problemen met xbox live en de multiplayer van pdz?
    please zeg dat alles in orde is :)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren de game een paar uur op Xbox Live gespeeld, is echt heel erg gaaf.
    Werkte echt heel goed allemaal, heb echt totaal geen problemen gehad, ook niet met het joinen van servers.
    Vooral het level Desert was echt lachen. _O_
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wij hebben het over perfect dark zero en niet over cod 2
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat is die rooftop level vet
    net co-op gespeelt

    vetste fps level ooit die ik heb gespeelt
    echt een heel nieuw ervaring
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het iemand hier trouwens al opgevallen dat de namen van de bots veelal namen van personages uit andere Rare titels betreft ? ;)

    Eyedol uit Killer Instinct om maar een voorbeeld te noemen....
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens, Dit wordt mijn 1e Xbox 360 Titel _O_. Ik ben al hard aan het sparen en heb nu al genoeg voor de premium en bijna voor een game!
     
  11. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds half november een ochtendkrantenwijk genomen zodat ik een 360 kan halen. Nu moet ik tot half februari werken en dan heb ik 600 euries. En tegen die tijd is er met een beetje mazzel een perfect dark zero + 360 premium pakket. Het zou helemaal mooi zijn als er een pdz + kameo + premium pakket zou zijn :9 Bespaart wat geld hehe. Maar pdz ga ik zeker halen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Komt er de 2e lading in Februari pas?!?!? :|
     
  13. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dunno, maar dat maakt voor mij niks uit, ik heb toch pas in februari er genoeg geld voor hehe. Maar het zou wel knudde zijn voor de mensen die genoeg geld hebben. Maar het lijkt me sterk. Microsoft produceert de 360 nu als een geflipte. Half china werkt eraan :9
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nee.
    de tweede lading komt ergens in de derde week van December.
    microsoft heeft aangekondigd aan de winkels in Europa dat ze drie leveringen doen in December. en mijn connectie in de Media markt heeft me verteld dat de tweede levering in de derde week van December is.
    en dan kan ik eindelijk me xbox360 halen. :)
     
  15. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice. Net trouwens gamespot review gezien en wat me opvalt is dat ze niks zeggen over de besturing, of over de beperkte multiplayer maps. Ze zijn alleen maar positief, terwijl er ook duidelijke minpunten aan dit spel zitten. Volgens mij zijn ze gewoon omgekocht door microsoft :9
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    http://games.teamxbox.com/xbox-360/1170/Perfect-Dark-Zero/

    Hier staat dat het wel kan.

    Yup heb er nog meer gezien waaronder ook Kazooie :)
     
  17. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of je ook met een guest online kan gamen? Dus gewoon met zijn 2en op één Xbox op 1 live account online.
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt met zn vieren op een xbox online gamen. dit kan dmv een guest account of een eigen account
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mogelijk om achievements te unlocken. zo is een achievement bijvoorbeeld: 100 Kills in Killcount. Weet iemand hoe ik kan kijken hoeveel kills ik tot nu heb gemaakt?
     
  20. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook sneller internet nodig als je met 2 mensen online speelt?
    Ik bedoel als je met 2 personen met 1 xbox360 online gaat? Zeg maar kost het meer kbits als je met meerdere spelers online speelt??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina