fifa football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door forza katwijk, 22 aug 2005.

  1. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht het spel niet zo leuk zijn speel ik nog rustig me PES5 door waar ik nog lang niet op uitgespeeld ben :D
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    lijkt mij ook ik wacht wel op de wk 2006 versie waar alle duitse stadions in zitten en hopelijk ook NED elftal

    dat geeft toch een lekker wk sfeer niet dan ?
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ned elftal zit er in toch? :confused: Volgens mij zitten alle landen erin die meededen aan de kwalificatie hoor?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    met de knvb weet je het nooit
     
  5. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gehoord dat Oranje er wel inzit. Wel jammer dat de nationale competities er niet inzitten :'-(.
     
  6. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    wil je zeggen dat het wk zelf niet in het spel fifa 06 rtwc zit??
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nee, het is alleen Road to the Worldcup...

    Ik vind het spel wel ok, maar ik heb volgens mij last van ghosting met dit spel, tenminste daar lijkt het op. Maar ik heb een normale TV en het gebeurt ook als de beelden stil staan. Vooral bij close-ups is het. Vage shit.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    antwoord is dus al gegeven hier boven
    maar dit is alleen de kwalificatie heb je echt geen donder aan.. zometeen de wk 2006 versie paar weken voor het begin
     
  9. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het spel wel meevallen hij is wel mooi enzo maar speel gewoon nu nog maar ff PES5 op de 360 dan gameplay van Fifa bevalt me niet zo
     
  10. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    toch maar me fifa world cup geruild bij de gameshop voor PG3 gameplay van Fifa world cup is echt k*t vergeleken met PES5
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    ik snap dat gemekker van iedereen niet hoor over FIFA! Ik heb em zelf ook en dikke ownage! Ned elftal zit er netjes in, gezichten van alle spelers en namen kloppen als een bus, kortom pure next gen titel.

    Waarom ie lage cijfers krijgt zal me een worst wezen (zal wel te maken hebben met het feit dat er geen clubs gekozen kunnen worden) maar ja who gives a @#!@. Ik speel het spel geregeld en speeld erg lekker weg hoor.

    Dus voor iedereen die gewoon niet erg vinden dat ze met nationale elftallen spelen KOPEN die shiz! :D
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    ik zou hem niet halen je speelt alleen kwalificatie koop hem gewoon in de zomer :+

    Zaterdag 3 december 2005 | FIFA 06 was een leuk voetbalspel. Verbeterde gameplay ten opzichte van FIFA 2005, een leuke carrièremodus, en een vermakelijke online-optie zorgden er voor dat ik het spel destijds met een 8,5 beloonde. Het spel stond overigens in schril contrast met Pro Evolution Soccer 5. Met FIFA 06: The Road to the World Cup krijgt Electronic Arts al snel een herkansing om Konami te verslaan. Een nieuwe spelcomputer, die tal van mogelijkheden biedt, het zou een inkoppertje moeten zijn voor Electronic Arts…




    Meer screenshots »

    Maar in de eerste helft staat het bedrijf al op een hopeloze achterstand. In FIFA 06: The Road to the World Cup zijn namelijk geen clubteams te vinden. Je kunt alleen uit landenteams kiezen. Er zijn er een stuk of zeventig, maar in de praktijk zul je er maar een stuk of twintig gebruiken. Want zeg nou zelf, wie wil er met Albanië het veld op gaan? Eigenlijk is het gewoon een schande. De Xbox 360 is de krachtigste spelcomputer van dit moment en dan maakt EA zich er vervolgens vreselijk makkelijk vanaf. Als pleister op de wond kunnen we overigens wél weer met het Nederlands elftal spelen.

    Overigens heeft het kleine aantal teams tot gevolg dat de bekende spelers uit het team er geweldig uit zien, het ontwikkelingsteam moest toch iets doen met de tijd die ze hadden. Een Zidane, Ronaldo, Rooney en Ronaldinho zien er prachtig uit. Hetzelfde geldt voor de verschillende bondscoaches zoals Van Basten, Lippi en Klinnsmann, die soms in beeld komen en zeer realistisch ogen. Perfect zijn zij overigens niet (zo heeft Van Basten een behoorlijk bolle kop), maar het is mooiste van wat we tot nu toe van de FIFA-serie hebben gezien. Dit geldt echter alleen voor de tussenscènes. Als je het spel ‘gewoon’ speelt ziet het er goed uit, maar heb je nou niet echt het gevoel dat je met een ‘next-gen’-titel speelt. Als kanttekening moet ik daarbij ook zeggen dat de minder grote goden, zoals een Lucius of een Heitinga totaal niet lijken.




    In de tweede helft weet Electronic Arts niks aan de achterstand te doen. Sterker nog, de tegenstander loopt uit. Uiteindelijk verliest EA zowel de derby tegen Konami als de oefenwedstrijd tegen het ‘tweede’. Want FIFA 06 (het tweede elftal dus), die op de ‘oude’ generatie spelcomputer verscheen, is een stuk beter. Dat komt omdat FIFA 06 een aantal leuke speelmodi had, die er in Road to the World Cup genadeloos zijn uitgeketst. Denk daarbij aan de manager modus en de mogelijkheid om één van de vele competities te spelen. Als vervanging komt EA met de mogelijkheid om een potje tegen een vriend te spelen, een toernooi te organiseren en een soort van carrièremodus waarin de speler moet proberen zich te kwalificeren voor het WK in Duitsland. Koop het spel dus sowieso niet als je van plan bent om het in je eentje te spelen.

    Mocht je van plan zijn om met meerdere personen te gaan spelen, dan is Road to the World Cup nog enigszins te pruimen. De gameplay uit FIFA 06, die behoorlijk goed was, blijft in deze versie behouden. Behouden, dus niet verbeterd en ook dat is jammer. Misschien is hij zelfs iets minder goed geworden, omdat de snelheid kunstmatig lijkt opgehoogd. Hierdoor komen de animaties van de spelers een beetje vreemd over. - Jelle van Es


    Auteur: Jelle van Es. Dit spel is gespeeld op: Xbox 360
    FIFA 06 gaven we destijds een 8,5, maar deze uitgeklede versie scoort een onvoldoende. Met meerdere spelers is Road to the World Cup een klein beetje leuk, maar in je eentje is er geen flikker aan. Het gebrek aan clubteams en boeiende speelmodi zorgt ervoor dat FIFA 06: Road to the World Cup het slechtste spel is dat bij de Xbox 360-lancering beschikbaar is. Het spel is meer een techdemo waarin EA wil laten zien wat zij uit de Xbox 360 kunnen toveren. En het moet gezegd worden, de tussenscènes zijn mooi, maar de rest van het spel ademt geen next-gen uit.
    5
    Pluspunten:
    + Mooie tussenscènes
    + Nederlands elftal Minpunten:
    - Weinig speelmodi
    - Geen clubteams


    Fifa 06: The Road to World Cup

    Ontwikkelaar EA Canada Releasedatum 2 december 2005
    Uitgever Electronic Arts Genre Sport
    Nederlandse uitgever Electronic Arts Benelux Aantal spelers 4
    Online Ja Pegi info Niet bekend
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, en nu kan Konami lekker hard inkoppen met PES 6 *)
     
  14. m@urice

    m@urice Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens.
    Ik Heb FIFA nooit leuk gevonden maar ik kan pro evo 5 niet spelen door de lagg.

    Dit deel van fifa heeft gewoon de gameplay van PES.Alleen ff aan de knoppen wennen maar het speelt echt heel erg goed(En het ziet er ook nog eens gruwelijk mooi uit)
    Deze kan je echt wel kopen als je fan bent van PES
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2006 road to the world cup is egt overdreven duur.
    je speelt alleen maar de kwalificaties van de wk kom op dat zijn maar 10 wedsrdijden ofzo en daarna kun je nog vriendschappelijke wedstrijden gaan spelen.
    ik vind €60 veel te duur voor fifa 06 road to the world cup. Je kan beter de normale versie van fifa 06 kopen 10 keer beter
     
  16. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze met de Road to the World Cup games hun eigen eer alleen maar pijnigen. Want in de gewone FIFA-reeks zitten de landen er ook in, en dan nog meer dan in RttWC dacht ik.
    Ik vind gewoon dat ze die wereldbeker in FIFA 06 moesten steken. En extra optie, die dan weer leid tot betere cijfers. Road to the World Cup mag dan nog goed spelen, het is te weinig uitgebreid.

    Oké, nu over FIFA 06: ik heb de demo en ik vind dat ie lekker speelt. En voor mij krijgt EA nog steeds de voorrang op KONAMI, want ik heb ook de PES5 demo en die vindt ik nou net iets minder.
    Grafisch spant FIFA al lang de kroon, en op gameplay vinden meerendeel PES beter. Wel, ik ga daar tegenin, maar ik ga hier niet zeggen waarom enzo. Ik vind het gewoon beter spelen. In de FIFA 06 demo zeg ik soms, hier zit PES beter, en in PES5 heb ik het ook omgekeerd. Maar FIFA gaat toch wat sneller en dat vind ik belangrijk. Ik vind PES dus ook net iets te traag. Ik versta ook niet waar mensen FIFA onrealistisch(er) vinden. Zeg het me !
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa is meer arcade en pes is realistischer. Bij pes gaat het egt om de gameplay maar bij fifa gaat het niet alleen maar om de gameplay maar ook om de graphics en dat is dan dom . De graphics van fifa zijn altijd mooier geweest dan pes maar de gameplay is wel altijd slechter geweest dan pes daarom maar ik persoonlijk vindt fifa beter want pes hebben ze geeen echte namen (ja je kan de goeie gegevens editen maar duurt veels te lang) en hoe fifa in elkaar zit is ook beter bv de carriere mode vind ik beter
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je de normale fifa 2006 op de xbox360 kan spelen?
     

Deel Deze Pagina