cod2 via live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door danster360, 2 dec 2005.

  1. danster360

    danster360 Guest

    heb vandaag men xbox 360 opgehaald en wil nu via live gamen maar kan ik ook severs van microsoft zelf kiezen of hoe gaat dat ik heb al wel een verbinding gemaakt voor live kan iemand me nu uitleggen hoe ik een game kan joinen of servers kan kiezen
     
  2. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    het werkt niet zoals CoD2 op de pc.. je moet wachten tot iemand anders dat spel gehost heeft en dan kan je hem/haar joinen.. of je moet zelf een game aanmaken en wachten tot anderen jou joinen..
    Veel plezier iig. ik moet nog een weekje wachten op mn 360
     
  3. danster360

    danster360 Guest

    jah maar microsoft heeft toch ook server waar je op kan spelen denk ik
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het net is als bij de xbox1, dan zijn er vaste servers....
     
  5. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    geen live/xbox hiervoor gehad zo te zien/lezen

    het is xboxlive ne geen servers zoals bv op de pc/ps2
    je logt in maakt een game en w8 op andere of je joined een bestaande game..dan ben je meteen klaar.
    gewoon ff lekker proberen,werkt perfect dus kom je zo uit
     
  6. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bovenaan de lijst staat dan ben je toch host. Heb al vaak lag gehad maar als ik bovenaan sta nog nooit dus hoe kan je er zeker van zijn dat je een spel host??
    bedankt.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Opzich vindt ik het vrij kut geregeld...
    Je kan zelf niet hosten dus ook niet zelf een level uitkiezen.
    Ik hoop dat er een update komt dat je dat wel kunt doen.

    begrijp me niet verkeerd, als je eenmaal in een goede server zit is het prima en het zijn heerlijke potjes!

    Het is gewoon dat je in een potje geslingerd word en het enige wat je kunt kiezen is wat voor potje : deathmatch , team deathmatch , capture the flag enz.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Hoe is die nou over live qua team play is het een game waar je goed in kan worden stats hoe gaat het met de cominucatie is het wel een leuke game over life ?
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het online nou net zon soort systeem als bij RTCW, of het een soort MM van halo2 waar je eerst verhalen over hoorde dat je maar 1 potje kan spelen waarna je weer opnieuw moet beginnen:confused: Ben wel benieuwd..
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd of 8 spelers niet een beetje erg weinig op live is...
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    8 personen is juist perfect als je het mij vraagt, majra je praat hier wel over een oorlog game dus wat drukker zou vet zijn voor het realisme marja wat is nou realisme als je allen kanten opvlielgt. Ik hou niet zo van volle servers.
     
  12. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    COD op de pc heb ik altijd heel vet gevonden. Maar daar had je ook servers met meer dan 16 man en was nou juist zo vet. Het oorlogs gevoel kwam echt op als je met wat lui in de bos lach te kruipen en in de loopgraven de duitsers zag lopen. Wreed! Ik denk dat dat met 8 man niks word:'-(
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe ik met iemand van mijn friends-list een potje kan spelen??? Sorry voor de simpele vraag wellicht...ben een LIVE-rookie :)
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat is nogal irritant, je moet dan als je in een lobby komt snel iemand inviten en hopen dat ie kan joinen, in ranked games kunnen er geen friends joinen...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik gebruik altijd private chat zodat we kunnen afspreken welke mode we kiezen. Meestal komen we elkaar dan tegen en als dat niet zo is proberen we gewoon opnieuw!
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook, meestal lukt t dan wel idd...
     
  17. Wouter_xbox

    Wouter_xbox Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  18. yo kun je je stats ook ergens bekijken? want ik speel ranked maar ik zie nergens iets..:+
     
  19. Necro v2

    Necro v2 Guest

    jij bent tog slegt...dan weet je zelf tog wel dat je ONDERAAN moet zoeken:confused:
     
  20. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het server systeem is IMO veel beter. Kan je kiezen met wie wat en waar je speelt.
     

Deel Deze Pagina