[PC] Speed gaming

Discussie in 'Games' gestart door Nicos, 3 dec 2005.

  1. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, heb je SSBM records gezien. Die zijn echt overdreven. En de HL2 is ook wel erg rap, maar da's te verstaan :p Die heb ik in zo'n 3 uur, in m'n tweede keer het te spelen heh
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb vandaag weer een potje Super Mario Bros gedaan in 10 minuten :)
    En zelfs nog 2 keer dood gegaan ook :mad:
     
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moet wel fake zijn, dit spel kan je echt nie in 8 minuten uitspelen!
     
  4. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario Bros is echt makkelijk om snel uit te spelen, maar dat wereldrecord is echt bizar.

    Mijn record is 6:18
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    die van mij ligt rond de 10 minuten (heb je tips voor wereld 8-3?)

    @ eprode - bekijk die video ervan dan
     
  6. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Die video van Morrowind is echt te ziek, maar ik heb ook het idee dat er stukjes tussenuit zijn.

    @ Modder-Eter: JE moet gelijk gaan rennen over kanon is geen punt, maar ook direct rennend springen over muurtje bij die hammerbros en onderlangs doorrennen. Als je net aan komt rennen gooien ze nog niet dus als er eentje onder staat kun je nog op z'n kop springen en doorgaan. Kost 2 a 3 seconden meer tijd als dat er geen hammer bros onder staan.

    En later als je die hammerbros op de grond hebt staan moet je heel goed kijken wat ze doen. Vaak springen ze op en moet je er onder door maar soms blijven ze staan maar dan moet je er wel gelijk overheen jumpen zodat je nog voordat hij begint te gooien over hem heen bent.

    Je moet ook nog maar ff dat filmpje kijken, daar heb ik zelf een paar keer goed naar gekeken.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    de hammer bros zijn namelijk de vreselijkste enemies in dat hele spel :mad: (maar dat weet je zelf vast ook wel)
     
  8. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe I know :), maar ik heb het ook niet in één keer gedaan. Gewoon uren en dagen die route er in proberen te slijten. ope een gegeven moment gaat het bijna me je ogen dicht. Maar ik blijf houden dat ik altijd wel ergens een keer dood ga of dat ik ergens achter blijf haken. Anders zou het net zo'n perfecte run zijn als het wereldrecord.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    als ik deze goed kan ga ik Super Mario Bros 3 doen (beste platformgame ooit _O_)
    Ik moet alleen ff zoeken waar dat derde fluitje zit, want ik weet alleen nog de eerste 2
    en die friggin laatste werelden :mad: :'-(
     
  10. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het me goed kan herinneren heb je maar 2 fluitjes nodig hoor. Beid fluitjes zitten in eerste wereld. Een keer fluiten middelste rij werelden. Nog een keer fluiten en je kunt naar wereld 8. Dan heb je in wereld 8 nog een shortcut direct naar de eindbaas kan ik me herinneren.

    Heb hem ook tijden geleden geprobeerd, maar kan me die niet meer heel goed herinneren
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    heb het nog geprobeerd, was er voordat jij dit zei weer achter :p

    eerste fluitje naar de eerste rij en dan via fluitje naar 8. En daar moet je helemaal spelen en is er geen snellere shortcut.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel games (retro) zijn gecheat. Deze worden met een emulator gespeeld en om de paar seconden word er dan gesaved!
     
  13. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    en ze verlagen de framerate zodat ze in slow motion spelen
     
  14. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dus als ik het goed begrijp moet de topic veranderd worden in SLOW GAMING ....
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is voor mij pas bewijs als ik zie dat ze het op een console en tv spelen. Emulator is niet te controleren...
     
  16. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn record voor Super Mario Bros. is iets over de 5 minuten (ik weet het niet op de sec. mijn doel was onder de vijf minuten te komen, maar dat bleek wel lastig...), waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als het wereld record want ik heb een paar keer een perfect run gehad. Je moet dan uiteraard wel de hele tijd de ren knop ingedrukt houden en nooit (lang) stil blijven staan en niet doodgaan.

    maar ja ik speel SMB dan ookal vanaf mijn 8e ofzo ( 1988 ) en ownde die shit vroeger ookal. En dat verleer je dan nooit meer. Ik daag iedereen uit die me niet geloofd.

    Mijn tip voor Modder-Eter voor World 8-3 is gewoon erg logisch en simpel, zorg dat je niet geraakt wordt en schiet die Hammer-Gastjes met vuurballen naar de RetroHemel (in 8-4 mag je wel geraakt worden door Bowser uiteraard, daarna is het spel toch over en zo spaar je weer 1 a 2 sec.)

    Ik zou trouwens wel willen weten wat de snelste tijd is voor Zelda Ocarina of Time, zal wel meer dan 5 minuten zijn denk ik :confused: 8)
     
  17. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht me te kunnen herinneren dat je in 1x dood ben als bowser je raakt ook al ben je groot. (klinkt me zelf nu ook raar in de oren, maar dacht dat dit het geval was)
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  19. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik nog nooit meegemaak anders, tenminste niet als je door zijn vuurballen of hamers geraakt wordt. Je kan Bowser ook met vuurballen neerschieten, maar het leukste is wel om onder Bowser door te lopen, dan moet je wel klein zijn anders raak ie je wel, maar dan ben volgens mij toch echt niet meteen dood hoor, want paddo's zijn leip 8) .

    @ Nicos
    ik had hem al gecheckt ja, best wel lang trouwens, Zelda OoT in iets minder dan 5 uur, geeft maar weer eens aan dat het een leip spel is dat je niet zomaar uitspeeld.

    volgens mij klopt die lijst trouwens niet helemaal, want er stond Metal Gear 2: Substance voor de PS2 bij, terwijl Substance toch alleen op de Xbox is uitgekomen?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij ook niet. Het is al jaren geleden, maar ik meen me te herinneren dat ik hem meestal ook zo voorbij liep :)
     

Deel Deze Pagina