aangesloten zijn op xbox live ... dan gaat het van zelf als je een xbox 360 game speelt (jij speelt PD0)
Misschien is het al behandeld maar ik heb nu vrij weinig tijd. Hoe werkt dat met die reputatie. Ik bedoel hoe krijg je een hogere reputatie en hoe een lagere.???
Precies dat wil ook wel weten. Wil ook een nieuwe Gamertag...heb al eens hernoemd maar dit is geen optie. wat gebeurd er precies met je live account?
Forum Naam: Winnieandbuzz Games: Kameo, Quake 4, Call of Duty 2 Gamertag: Androcles Provincie: Noord-Holland Woonplaats: Huizen Leeftijd: 36
Whaha! Mensen kijk eens wat ik tegenkom op een ander Forum! http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?p=107731#post107731 Hoezo overloper Just kidding
Forum Naam: idijoost1978 Games: PGR3 Gamertag:idijoost1978 Provincie: NH Woonplaats: Bussum Leeftijd: 26
Forum Naam: ViErRi Games: PGR 3 en Perfect Dark Zero Gamertag: ViErRi Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Zoetermeer Leeftijd: 16
Forum Naam: Tipex Games: Allemaal Gamertag: Aldamir Provincie: Noord-Holland Woonplaats: Obdam Leeftijd: 29
Forum Naam: SirMarco Games: Project Gotham Racing 3, Call of Duty 2 Gamertag: SirMarco Provincie: Gelderland Woonplaats: Arnhem Leeftijd: 22
Forum Naam: Vassie NL Games: Kameo, Amped 3 Gamertag: Vassie NL Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 20
Euh waarom krijg ik niet van die plaatjes onder. Be an MGC....blabla? Tlijkt net of ik nix speel En me broer heeft dan wel (BeZaX)...
Je kan 2 dingen doen ... 1 een nieuw abo kopen = nieuw account 2 MS Point kopen ... en voor ongeveer 8 euro = 800 MS points kan je je naam veranderen