Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen online multiplayer mode in. Alleen Live Aware, Scoreboards en Content Downloads.
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh zware domper, maar de rest zit er wel in? Leek me nou net zo leuk om dit op live te doen, als je geen zin hebt om serieus te spelen zodat je relaxt de berg kan af cruisen. :)
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF? Geen Xbox Live, ok dan hoeft het van mij niet meer... *Schrapt Amped 3 van lijstje. Erg vreemd aangezien Amped 2 wel gewoon live had, singleplay vind ik meestal het minste aan een snowboard spel (vind ik snel saai worden). Erg jammer.
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja vind het toch ook wel erg raar en jammer, maar co-op sleeën kan nog wel dacht ik... 8) En dan maar in me eentje 'relaxt' die berg af... PGR3 ga ik wel serieus mee op live spelen.

    Maar is het nou eigenlijk al bevestigd dat je echt in de lift kan zitten en dergelijke?
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    heel wat filmpjes hier.

    Ik vind het er nog al raar uit zien als je zo'n hoog mogelijke medical bill moet krijgen en je een harde crash maakt bij deze filmpjes, voor de rest: helemaal vet!
     
  6. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff de video review op gamespot gecheckt, en het zag er wel goed uit! Heel appart maar zeer cool sfeertje hangt er in de game. Deze game tik ik wel eens ergens goedkoop op de kop!
     
  7. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pre-order staat al een tijdje :D Vind vooral die draw distance zo ongelovelijk gaaf ik krijg alleen van het kijken al een wintersport gevoel... en dat is precies wat ik zoek in een dergelijk spel en dit wordt me eerste snowboard spel sinds jaren. :)
     
  8. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spel vandaag ff gespeelt op de gamexpo. Ik vond het zeker wel een intressante titel. Wel vond ik het spel heeeeeel erg kartelig. Zal wel een vroege build zijn ofzo!
     
  9. FUNIX

    FUNIX Guest

    Bij gamekings waren ze wel postitief over de game,vooral over die sneeuwscooter.Dat lijkt mij ook heel vet.
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Damm helaas gemist. Maar men is indd wel redelijk positief maar niet overweldigend. Ach ik ben het ook wel met de meeste kritiek eens. Het ziet er niet echt overweldigend uit opzich. Maar ik vind die draw-distance wel briljant en die doet het hem voor mij. Het benaderd gewoon echt de wintersport feel; de berg is van jou je doet er maar mee wat je wilt. :D
     
  11. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem erbij gehaald maar ik word er niet echt wijzer van... wat nou precies de bedoeling is, waar ik races op kan pikken... word er een beetje gek van, misschien te ongeduldig maarja...8)
    als iemand mij ff beetje uitleg erover kan geven;) zal heel chill zijn
    alvast bedankt
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Tutorial niet gevolgd??? ;) Maar je moet ff zoeken naar de rode challenges op de ski kaart die aanklikken dan nog paar keer A drukken en dan word je er naartoe gestuurd en die dus ff gaan doen.

    Maar dit is me eerste xbox 360 spel, pgr 3 komt morgen.. Maar dit is echt al ziek mooi!!! Heerlijk gewoon dat uitzicht, ben er helemaal weg van. Ben benieuwd naar PGR 3 morgen. :D
     
  13. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ff de demo van NFS:MW gedownoad vanochtend maar die zag er niet veel mooier uit als de xbox versie. Toen kwam eindelijk mijn postbode met Amped 3 en morgen komt Kameo. Maar goed dit spel is gewoon echt helemaal de bom. Die draw distance is zo fucking mooi. Alles ziet er goed uit. En dan de sneeuwscooter de sleetjes en het boarden gewoon super vet. En dan nog de mogelijkheid om je eigen voorwerpen op de piste te plaatsen en 2 klikken verder en je kan er weer over heen jumpen _O_ Tot nu de beste snowboard game...alleen ja jammer van de online mode die er niet is maarja das dan jammer!
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben ik weer heb vandaag dus een 2de controller aangeschaft en dacht ga ff co-op spelen maar iemand enig idee hoe en waar ik dit kan doen?
     
  15. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game net gezien op GunkTV. Echt prachtige graphics in dat spel, en de verte die je kunt zien, indrukwekkend. En ook leuke tricks, alleen in SSX veel vetter als het op tricks aankomt. Maar amped is ook een goeie reeks!
     
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek naar co-op challenges. Ga er naar toe en druk daar op de 2e controller op start. Dat zou het hem moeten doen.. Zelf nog niet kunnen proberen maar das volgens mij de bedoeling.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens het toch weer niet kunnen laten mijn pinpas te gebruiken (:9), deze game er vandaag bijgekocht voor de afwisseling :)

    Erg originele interface, en een tot dusver bizar verhaal 8)

    I like it ! :cool:
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is indd wel grappig en over the top. Je bent er wel vrij snel doorheen als je wilt. Maar ja die Snowgod achievement lokt toch... maar ja dat komt van de vakantie wel ;)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt een game met een van de origineelste en grappige interfaces die ik sinds lange tijd gezien heb :)

    Je komt sprites tegen alsof ze rechtstreeks uit een old-skool RPG komen, je komt samoerai's tegen....je kunt het zo gek nie bedenken 8)

    Ik heb op Gamespot in een review gelezen dat er zelfs een stukje in moet zitten wat gebaseerd is op een scene uit Final Fantasy VII....hoe bizar is dat in een snowboardgame :9 (alhoewel zo gek is het niet, in FFVII zat ook een snowboard mini-game)

    Gewoon de bizarheid van de tussenfilmpjes en het verhaal nodigen je uit om steeds verder te spelen ;)
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal! Maar ik heb het spel nu uitgespeeld en zie toch dat ik het al niet meer zo vaak speel, al komt dat volgens mij meer omdat ik PGR3 nu speel (als ik al speel want laatste tijd niet echt veel tijd voor :mad: ) Dus mijn doel is om van de kerstvakantie alle challenges te gaan doen (niet goud, in eerste instantie) en dan die achievement unlocken. Maar het is ook gewoon heerlijk om de grootste berg te kiezen en dan van boven naar beneden aan 1 stuk door te boarden. :)
     

Deel Deze Pagina