Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vrijdag besteld bij www.hardware4all.info en ff een mailtje gestuurd wanneer ik hem zou krijgen zij zeiden. Dat zij hem rond 15 december kregen. Dus hopelijk heb ik em dan.
    !succes everyone met bestellen!
     
  2. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had de Dynabyte in Zaandam nog een paar Core versies
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als iemand nog een premium unit zoekt, meldt het me dan even (PM dus, dan geef ik je de nodige informatie om hem te kunnen afhalen). Ik ben al in het gelukkige bezit van de Xbox360 maar ik heb nog een reservering staan bij de BS in Almere. Ik sta 10de op de lijst en een vriend van mij staat 4de en die is gisteren gebeld dat hij zijn xbox kon ophalen. Ik zal binnenkort ook gebeld worden maar ik had mijn gsm uitstaan vandaag. In omgeving almere.
     
  4. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb MediaMarkt Amsterdam, vandaag gemailed, en ze zeggen dat ze hem waarschijnlijk 10 dec weer binnen hebben. Ik ga morgen dus maar even er langs en reserveren + aanbetalen.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat risico neem je dan maar met een bestelling. Ik vind het gewoon relax dat ik hem gewoon thuis krijg gestuurd. Ik hoef pas te betalen als ik hem in mn bezit heb. Gewoon met een acceptgiro
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke gasten een vraagje. IK wil de xbox hebben maar waar kan ik het beste gaan? Regio Maastricht. Naar de mediamarkt of de dixons of de bart smit?
     
  7. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde bijde plaatselijke winkel hier dat ie over 3 weken pas weer komt :eek:
    K bestel um wel op internet :p
     
  8. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat dit om de gewone BS-winkels? krijgen die nu ook geleverd?

    ik heb wel interesse!
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bel even naar iedere vestiging binnen jou bereik of ze er nog 1 hebben. Ook kleinere zaken waar je het niet van verwacht. Desalniettemin zijn ze op het moment allemaal uitverkocht. Beste kan je gewoon even een reservering bij een winkel plaatsen, aanstaande vrijdag zouden de winkels nieuwe voorraden krijgen volgens MS.
     
  10. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag bij de MM Amsterdam geweest , maar tegen mij was gezegt dat ze niet aan aanbetalen doen . En hij hoopt ze Vrijdag binnen te krijgen . Als het jouw wel lukt om aantebetalen zou je het dan ff willen posten hier ??
    ze hadden nog wel veel games en een viertal faceplate's , 1 wireless controller die ik meteen heb meegenomen , voor de rest hadden ze niks meer , oja wel veel memorycards .
     
  11. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik hem hier bij de mediamarkt in maastricht bestel heb ik hem wel snel?*)

    Ik neem aan dat alle mediamarkten even veel en op dezelfde datum krijgen?
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als daadwerkelijk iedere vrijdag de voorraden worden bijgevult wel ja. Echter is er een redelijke kans dat de datum waarop de voorraden worden bijgevult worden nog niet bekend is. :)
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op www.replay.nl kijkt staat er dat de newe lading xbox360 in de week 49/50 binnen komen dus dat is deze week of de volgende.................maar ik krijg mijn xbox360 pas op mijn verjaardag en dat is de 27e ook al krijgen zik hem deze of volgende week ik mag hem pas openen op mijn verjaardag ,dat is dan weer minder:'-(
     
  14. sanny88

    sanny88 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon ook in almere ik heb had het vorige week bij wehkamp bestelt maar nog niet binnen gekregen en ze zeggen dat het nog lang gaat duren.. als je die reservering nog open kan laten staan dan kan ik kijken welke eerder kom als die van jouw eerder komt dan haal ik het wel bij bart smit.
     
  15. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    levertijd wehkamp is meer als 5 weken!
     
  16. sanny88

    sanny88 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had vandaag gebelt ze zeiden 5 weken jah..daarom hoop ik als cyrax77 de xbox 360 eerder kan krijgen.. kan niet wachten op de xbox360 8)
     
  17. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    aah, jij bent dus nr 2 achter mij? :)
    we houden je zsm op de hoogte!
     
  18. sanny88

    sanny88 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoebedoel je nr 2 achter jouw?:D
    hou me op de hoogte_0/
     
  19. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    n.a.v. de pm van Cyrax:
    **************************************
    Hey man, is prima, hij is dus vanaf nu voor jou. Zodra BS mij heeft gebeld dan stuur ik je een PM met de gegevens..... Ik heb goede hoop dat zij deze week nog zullen bellen.
    **************************************
    Ik heb Cyrax echter aangegeven, dat ik zelf ook een reservering heb staan, dus als ik ook gebeld wordt, dan gaat ie naar jou.
    Wanneer ik die van Cyrax eerder kan halen, mag jij evt mijn reservering wel overnamen bij BS Amsterdam...

    Of heb ik het mis Cyrax?
     
  20. sanny88

    sanny88 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina