Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks, dat hoop ik ook.
    Normaal had het me geen reet kunnen schelen, maar met de Xbox had ik ook LIVE dus ik weet gewoon wat ik mis, en dat is dus een hoop lol!

    Helemaal mee eens.
    Xboxworld (en MS) mag zich gelukkig prijzen met zoiemand, hij doet dit tenslotte gratis en in zijn eigen tijd!_O_
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    (B)laat maar :)
    Hoi hoi, geen CC meer nodig :D Ik ga denk ik voor het eerst in mijn leven kerst vieren met een pakje onder de (kunst)boom
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  3. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijgt ie een euro per post :9
     
  4. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil bij deze hansie even bedanken, tis me na 4 dagen ook eindelijk gelukt, mede door ff me boekie van de router goed na te lezen en advies van hansie op te volgen!!

    Hansie bedankt :p
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op live en moet een gamertag invullen, nu deed ik willow82, deze heb ik aangemaakt terwijl ik niet op live zat, nu zegt ie replace it?? wat moet ik doen?
     
  6. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Alé manneke, kan het niet vinden. Geen idee waar hij nou het land van herkomst vandaan haalt. Haalt ie dat misschien van accountservices.msn.com ?
     
  7. PunKBalleR

    PunKBalleR Soccer freak

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik probeer mijn router software te installeren, maar ik krijg deze foutmelding.

    Mijn router staat aan, password is correct, en dat user gedoe snap ik niet...wie weet wat er fout kan zijn?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    check handleiding ... je usernaam en password zijn niet goed
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wow ziet nu alle reacties... jullie weten mijn <kuch> uur loon nog niet ... stuurt wooly nu een pm :cool:
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    he fardo, ik ben al stukken verder,

    dankzij hansie..

    ik had me ethernet kabel van de modem in de uplink poort omdat ie het als die in de wan poort zat nooit deed, dat kwam omdat ik nooit dat mac adres goed had ingevuld in de configuratie scherm van de router..

    ik ben nu zelf zover dat ik een gamertag kan gaan aanmaken, jij ook nog hartstikke bedankt voor de genomen moeite om mij te helpen

    ik heb me dr vanavond vol ingestort en het is uiteindelijk gelukt

    wel grappig is dat ik die router nu 2 jaar heb ofzo en dat ie nooit goed aangesloten is geweest, wel raar want op de oude xbox lukte het gewoon zonder mac adres (fysiek adres) en terwijl de kabel in de uplink poort van de router zat!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon vervangen ... misschien kan je een originelere naam vinden ofvind je je bouw jaar uniek genoeg :cool:
     
  12. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ben met pgr 3 al mega voor met de singleplayer...

    ik moet dan niet dezelfde naam nemen als de offline naam tog?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan als ie niet geregistreerd iskan je hem gewoon gebruiken... probeer het maar

    heel tof dat Hansie hielp .. ik was weer eens weg :eek:
     
  14. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar als ik een andere naam voor me gamer tag neem dan overschrijft ie dus de naam van je (offline) gamer profile??
     
  15. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhua, zit te wachten tot de tv beschikbaar is. Nog steeds 0 achievement op PDZ doordat er van 't weekend elke keer weer iets tussenkwam en het lvl niet kon uitspelen. Sinterklaas is eindelijk opgerot. Met kerst m'n prioriteiten op orde hebben en snel zo'n el-cheapo kerstboom in het stopcontact.

    @willow: kan naast elkaar, heb zelf ook nog een offline profiel staan. Ik weet niet of je je offline profiel een andere naam kan geven als je toch je bouwjaar wilt opgeven in je online profiel. Verzin toch iets man :) Of pak mijn voorstel wat ik je had ge'pm't.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  16. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo/ hansie

    wat moet ik bij xbox live member ship nemen...

    ik heb een premiumpack dus een maand gratis gold tog??

    ik heb ook een 3 maanden xbox live kaart...
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is de xbox live 3 maanden kaart van de box 360 of de nieuwe xbox?

    ik zou je huidige profiel gebruiken ... je wilt immers je achievemnets bewaren
     
  18. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops te laat, jammer dan van de autootjes, ik vind dat pgr 3 tog niet zo moeilijk... ik speel alles op gold!!!

    me gamertag is WillowNL

    de xbox 360 is tog de nieuwe xbox???
     
  19. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vraag..ik zit me te stoeien met het aanmelden nog zelfs..ik vul alles in zegt ie.. wat wil je.. gold voor een maand, voor 3, een jaar of silver of heb je al een code.. ik denk het is gratis dus ik zal wel een code hebben..alles afgezocht maar ik ken me code niet vinden.. kan iemand mij zegge waar die code zit ??

    bvd
     
  20. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zit ik ook mee idd.... ik heb ook een 3 maanden prepaid card

    denk dat ik gewoon die moet nemen en dat die 4e maand er dan gratis bijzit

    ik denk als je nog niet live bent en als je geen prepaid card hebt dat je dan voor silver moet kiezen maar dat weet ik niet zeker :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina