Vele zullen het nog niet weten maar het is dus mogelijk om je Xbox 360 desktop aan te passen. Zo kan je verschillende theme's kiezen en je eigen foto's als achtergrond gebruiken. Om een eigen foto/plaatje op je achtergrond te zetten heb je het volgende nodig: 1. Een foto of plaatje in hoge resolutie!, hij wordt immers op de achtergrond van je tv geplaatst 2. Een opslag medium dat je d.m.v. usb kan aansluiten op je xbox of via Media Connect Hoe plaats je de foto als achtergrond? Dit is heel simpel. Ga naar de media tap van je xbox desktop en kies daar voor picture's. Selecteer dan de foto die je als achtergrond wil hebben en druk op de 'X button'. De xbox vraagt nu of hij de foto als achtergrond moet instellen. Klik op 'Yes' en je hebt een mooie nieuwe achtergrond. Hoe verander ik de theme's van me desktop? Ook dit is niet al te moeilijk. Klik terwijl je in je xbox desktop zit op de guidebutton van je controller. Een klein menutje schuift nu in het scherm. Hier kies je voor 'Personal setting' en dan 'Theme's'. Je kan nu uit een lijst van theme's kiezen. Er staan er heel wat in, maar het is ook mogenlijk nieuwe theme's te downloaden via de xbox marketplace. Zelf gebruik ik de volgende foto als achtergrond: http://pic14.picturetrail.com/VOL495/2279143/4464232/120968783.jpg Mocht iemand intresse hebben dan kan ik je het bestand wel mailen.. Verder heb ik de 'smoke theme' als Guide button uitschuifbalkje achtergrond
Je bedoelt van deze foto Heb je misschien dan ook wat de Titel van de foto. Zoek namelijk een foto met een hogere resolutie. Voor de Kerst ga ik deze gebruiken.
Graveheart heeft wel gelijk , de foto's die ik laat zien komen rechtstreeks uit mijn PSP. Ergens op mijn 200GB HD staan deze foto's ook in normale afmetingen. Alleen de vraag is waar.
Hey Melbuuln, ik bedoel die foto jah. Ik weet zo niet hoe die heet, staat misshien op de achterkant maar kheb geen zin om em los te maken. Hij's te koop bij expo winkels volgens mij, dus als je het echt wilt weten weet je waar je moet zoeken...
kan je gewoon elke willekeurige foto gebruiken als achtergrond? hoe hebben jullie, vooral dan begin poster die foto gebruikt?
Ik heb hem inderdaad op een usb stick gezet.. Als je de foto dan bekijkt op de xbox kan je op x drukken om hem als achtergrond in te stellen.. (Kan ook een andere knop zijn, et staat iig onderin beeld) Andere kleuren aan je desktop kan je veranderen door op je guide button te drukken en dan naar personal setting te gaan....
Dat heb ik ook gedaan , werkt perfect. De Expo in Hengelo heeft voor de zoveelste keer weer de deuren gesloten. In Oldenzaal en Enschede zitten nog winkels , zal er deze week eventjes heen gaan.
zou je mij dat uit kunne leggen.. ik heb speciaal, heel snel , ff media center erop gegooid en die extender en alles geinstaleerd.. mijn 60 gig muziek erin geladen en wat foto's op mijn pc. als ik dan op de 360 media center laad staat er geen muziek in en geen fotos..wat o wat doe ik fout.. moet ik dingen delen ofzo.. ??
Je moet natuurlijk wel bij Media Connect , de juiste mappen invoeren. Want standaard zoek WMC alleen in Mijn afbeeldingen/muziek/video en gedeelde afbeeldingen/muziek/video.
ja maar daar stop ik ze dus ook in.. in media center..maar ik zit nu bij config. scherm meer dingen te delen..zien of dat werkt word er simpel van !