Maak dan een fotootje van je TV scherm of zo ipv wall papers te posten, maybe een kleine how to in het begin hoe je het beste je moeder op de achter grond krijg en wat nou de meest perfecte resolutie is?
Nog een vraag: Kan je ook plaatjes van je computer en dan op usb-stick of whatever ook als gamertag plaatje doen. Kan nu alleen als achtergrond, maar als ik weer denk aan de 'Mystery Gamer' had hij zijn eigen gezicht erop gezet. Weet iemand hoe je dat moet doen? *Maakt Ajax logo .
Zover ik zie niet. Vreemd dat het niet kan. Schijnbaar kun je straks met die MS webcam wel je eigen kop erop zetten.
k, begin post is wat duidelijker nu. Hier foto's van mijn desktop.. guidebutton uitschuifbalk theme: Foto's zijn gemaakt van me oude tv.. Ik wacht nog steeds op me nieuwe HD tv
Zo oud is die eigenlijk niet.. tis een 2 jaar oude phillips tv met 70cm scherm... Maar omdat ik er een foto van maakte met me camera krijg je zo'n beeld..
Welke resoultie is het best voor op de achtergrond te zetten? En moet het een specieke afmeting hebben.
hij past de grote automatisch aan, maar hoe groter, hoe strakker. Dus zo'n 800x600 is een goed formaat. Zelf heb ik er eentje van 1600x1200.
tis toch echt de camera Maar genoeg daarover.. zullen we weer ff ontopic gaan zelf gebruik ik een foto van 2454x1600 pixels Hoe groter hoe beter
Deze gebruikt hij voor zijn psp zegt hij dus misschien is deze er niet in hoge resolutie. Maar als je dit soort foto's zoekt staan er genoeg op internet hoor
Ruttyx, dat is nou net het punt, dan automagisch aanpassen moet juist niet, dan ziet de mieren neuker de pixeltjes die fout zitten. Word het plaatje bijgesneden of uitgerekt/samen gedrukt? In een geval van 800x600 en je hebt een geile breed beeld tv verneukt die het plaatje toch wel behoorlijk hoor, en als je dan een foto neemt van een vreemd soort resolutie dan plakt iet pixeltjes samen, dat levert niet altijd het mooiste resultaat op. Vandaar dus, wat is nu de beste resolutie?