Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat is helaas niet aan ons denken dat is gewoon zo snel mogelijk geld verdienen. ( ja het lijkt er op elkaar maar er zit wel echt een verschil in)
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee is speciaal voor ons!! (laten we positief blijven:+)
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat is het verschil dan? Kan een situatie niet voor 2 partijen positief zijn?
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    okay even een voorbeeltje:

    M$ heeft altijd al schijt gehad aan europa maar omdat ze nu zien dat er verdomt veel gamers hier zitten willen ze hier ook nog in een goed daglicht komen.
    Sony heeft altijd geprobeerd ALLE landen even gelijk te behandelen, Ondanks de grote vertraging van de PSP hebben ze wel hun best gedaan om het het zo snel mogelijk op te lossen.
    Nintendo hangt er een beetje tussen,Hun richten hun energie op japan en europa en dan pas op de US.
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat is welgeteld 0% een antwoord op mijn vraag.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik raak steeds meer geinteresseerd in de Revo. Ben echt benieuwd hoe de controls zullen zijn. Damn, dit wordt gaaf :D
     
  7. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    De console op zich vind ik echt wel goed te doen, en ik was eigenlijk wel onder de indruk toen ze 'm voor het eerst toonden maar de controller, daar heb ik het een en ander aan op te merken.

    Wel ik heb er niets op tegen dat ze iets nieuw, iets revolutionairs proberen. En ik ga nu ook niet zeggen: "Maar moeten ze dat nu met een afstandsbediening doen?". Nee, daar heb ik in feite ook niets op tegen, want ze je bewegingen kunnen controleren vind ik echt prachtig, subliem. Maar dan zag ik die ene screenshot, waar aan de afstandsbediening een tweede deel zat verbonden: een control stick met twee rugknoppen. Da's niet erg voor jullie, maar da's wat anders voor mij, want ik heb namelijk maar één hand, sinds m'n geboorte al :p. Ik heb dus wel al genoeg ervaring om meerdere dingen met dat niet hand te doen. Ik kan dus een gewone controller hanteren en met snelle bewegingen van de A-knop naar de R-knop op de Y-knop ofzo gaan maar met m'n niet-hand een bakje vasthouden, en tegelijk een knop indrukken en dan nog eens in een juiste beweging houden, dit gaat iets te ver.

    Wat dus komt tot m'n spijt dat ik voor de volgende generatie van Nintendo ga moeten afstappen, wat met pijn in m'n hart gebeurt. Ik ga Zelda moeten missen, en Mario. Naja, nu twijfel ik nog tussen PS3 en Xbox 360. Het zal waarschijnlijk de 360 zijn, daarom zit ik nu ook hier, op dit forum.
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ach zelda hoef je niet zo te missen want die komt nog op de GC uit :+
     
  9. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, weet ik, maar tis dan voor de volgende generatie heh, waar ik problemen mee heb. Zelda, volgens mij DE BESTE adventure-reeks die er bestaat... moeten missen. Het doet pijn :p
    Maar Twilight Princess moet ik idd ook zeker hebben. Die paardgevechten, wauw, enja, grafisch ook tiptop in orde.
    Nu, ik bedoel als ik de 360 heb, zal ik misschien wat kunnen proeven Kameo en dergelijke.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een stomme vraag.... Maar hoe beweeg je je controle stick?
     
  11. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    wel, bij dat linker ding dat ie vastheeft, de stick bewegen :p
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk dat hij bedoelt bij de huidige controllers.En eerlijk gezecht ben ik er ook erg benieuwd naar.En zeker naar je verhaal hoe je op het gamen bent uitgekomen.

    * Me broer zegt net dat het er beetje onbeschof en brutaal uitziet, dat is zeker niet me bedoeling
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  13. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je: "bij de huidige controllers"
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    maar er komen tog ook genoeg games die je met 1 hand kunt spelen en waar je dat extra ding niet nodig voor hebt...? dat extra ding was voor echte hardcore gamers las ik ofzow.. (denk ik)

    lekker vage post :confused:
     
  15. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    K denk dat de Revolution wel naast mun Xbox 360 dan komt te staan.
    K koop met Kerst (hopelijk) de Xbox 360 en daarna als de PSP in prys daalt de PSP.
    Dan een beetje Old School Super Mario die k dan koop een paar maanden nadat ie uit is.
    K vind de controller wel een beetje raar maar daar wen je wel aan :D
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat K ;) me nou afvraag?
    zal je de revolution ook kunnen combineren met de DS net zoals nu de DS en de GC?
     
  17. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    de revolution is best wel sjiek ;)
    maar geef mij toch maar een 360! :)
     
  18. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei wat lijkt me dit gaaf! Ook cool dat je die oude games kunt downloaden! Mario tennis, Mario Kart, 1080 bijvoorbeeld zijn games waar je echt nog veel plezier mee kunt hebben. Wat ik me afvraag of je voor die downloadable games moet betalen en hoe duur die worden....
    Vind dat wel een goede zet, dat je gewoon goede nieuwe games kunt spelen en dat je ook gewoon, zonder een andere console uit de kast te halen/aan te sluiten oude games kunt spelen.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan moet je de games die je al in de kast hebt staan wel nog een keer kopen... Daar zie ik het nut ook nog niet echt van in... Hopelijk kunnen ze daar bij Nintendo nog een goede deal voor verzinnen!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    een behoorlijke tijd geleden zei nintendo dat ze hun eigen games gratis zouden aanbieden, maar dat de 3rd party developers konden kiezen wat ze wilden, afwachten dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina