SSX: On Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door Coen, 17 sep 2005.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ perfect mark : dat die muziek verdwijnt enzo dat zit er nog wel in, maar geen radio BIG meer en dus ook geen DJ. Zit nu wel veel meer rock muziek in ( Run to the hills van iron maiden ). Je kan in principe keuzes maken uit shreds en toernooien. Shreds zijn wat kortere opdrachten en toernooien bestaan vaker uit meerdere rondes. Kunnen beiden trouwens vanalles zijn. Bv : gewone races, tijden van meerdere races bij elkaar opgeteld, trick scores, trick scores van meerdere races bij elkaar opgeteld, op de sneeuw blijven dus geen airtime, juist wel een aantal sec. air halen, aantal meters grinden enzo. Met shreds stijg je normaal iets minder op de ranglijst dan met toernooien. In het begin stijg je wel redelijk snel op de rankings maar verderop wordt het moeilijker en gaat het wat langzamer allemaal. Verder kun je dan ook nog geld collectables verzamelen tijdens een race. En door shreds te doen unlock je andere characters en items die je krijgt van characters. Je kan de characters alleen niet gebruiken in de "story" mode, wel in een aparte mode waarin je alle races die je in story mode hebt gehaald opnieuw kan doen.
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, bedankt voor je info :)
     
  3. Random

    Random Smart Ass

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik zit nu te twijvelen tussen ssx on tour en amped 3.. bij welk spel ligt bij jullie de voorkeur en waarom?O-)
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    SSX on tour is wat overdreven gebracht (vind ik juist leuk). Amped is wat realistischer.
    Het is dus wat je voorkeur geniet.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped is ook niet realistisch meer, 't is nu echt een kwestie van smaak geworden
    welke game vind je een leukere stijl hebben en vind je toffer uitzien.

    Amped3 heeft veel humor, SSX on tour niet zo heel veel humor maar t stijltje is heel tof en de moves zoals je die ziet in SSX zijn wat onrealistischer, maar niet dat Amped3 echt een simulatie (zoals het vroeger was) is.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow, dat wist ik niet. Komt Amped3 ook voor de Xbox uit? Of alleen voor X360.
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen x360
    kijk maar eens op gamespot, die video review daar laat zien dat het allemaal neit zo heel erg serieus meer is
     
  8. Random

    Random Smart Ass

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dan voor SSX, amped lijkt mij wat meer gericht om het snowboarden zelf en SSX wat meer op de vette trucs, wat meer tony hawk achtig
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ze moeten er een keer xbox live in duwe :{
     
  10. Random

    Random Smart Ass

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    bij amped zit wel een live-optie, dikke pluspunt trouwens
     

Deel Deze Pagina