Welke game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door dT™, 14 nov 2002.

1. dT™

dT™ Guest

Ik wil van mijn zuurverdiende centjes een nieuwe game kopen, maar ik twijfel nu tussen een paar games:

Transworld Snowboarding - Zeer vet maar ik heb ook Amped al

Blinx - Lijkt me ook zeer vet maar heb gehoord dat de levels wat kort zijn.[maar wel een zeer lief beest op de shots ;)]

Deathrow - Gehoord en gezien dat het mooie graphx zijn, maar lijkt me op een gegeven moment wat saai worden. Ook lijken de shots allemaal een beetje op dead or alive met sport elementen

Kan iemand mij adviseren? (als er andere vette games zijn wil ik het ook graag horen)
    maar wel graag met een paar argumenten.
    alvast bedankt
    greetz

2. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell is logisch maar Blinx lijkt me ook wel lachu.

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    als je tussen die games wilt kiezen zou ik voor blinx gaan, maar ik zou toch eerder kiezen voor bv. splinter cell of unreal championchip

4. dT™

dT™ Guest

Jah maar die zijn er nu nog niet
    Die vraag ik beide aan onze goede ouwe Sinterklaas
    denk dat ik voor blinx ga
    maar et zou bout zijn als ik em binnen 2 uur uitgespeeld heb of zo
    greetz

5. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deathrow zoiezo al laten leggen, ik vond hem na 2 dagen al vervelen, (mijn mening). Je hebt amped al dusss, dan zou ik niet weer een ander snowbord spel nemen. En ik heb over blinx alleen nog maar goeie berichten gehoord. Dus als ik jou was had ik voor blinx gegaan. :cool:

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje van platformers houdt, is Blinx, 100% aan te raden, het is echt een toppertje. De levels zijn in het begin vrij kort maar naarmate je verder komt worden ze groter en complexer. Om het spel door te spelen is ook af en toe wat denk en puzzelwer nodig m.b.v. de Time Controls. Je kan altijd nog terugkeren naar levels om alle voorwerpen daar t verzamelen en meer goud te verdienen om zo weer nieuwe items te kopen die je weer kan gebruiken om nog meer geheimen te halen. En dat verdeeld over een 30 tal levels en ee totaal van 10 bazen die elk ook wel eens vrij lastig zijn. Je hebt deze game zeker niet binnen 2 dagen uitgspeeld, een weekje of drie fanatiek gamen eer je alles heb denk ik eerder! En als je transworld en Deathrow ernaast legt denk ik dat je met Blinx het beste uit ben, tenzij je echt meer van sportgames houdt...

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ik persoonlijk zou voor deathrow gaan heb dat spel nu al 5 weken en beleef er nog steeds elke keer lol aan.
    Vooral multiplye tegen je maten.
    en als je slim bent koop je een spel bij de frs dan kun je hem alsnog ruilen mits je hem niet vet vindt.

8. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is ook uit ben je ook wel een "tijdje" zoet mee :)

9. dT™

dT™ Guest

Ik heb net blinx gekocht
    ga em nu proberen
    iig heel erg bedankt voor de hulp
    greetz

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mocht je hem niet leuk vinden... morrowind for sure

Deel Deze Pagina