heeft iemand deze game al gespeeld? Ik denk eigenlijk dat het wel eens een leuke game kan worden, toen ik de screenshots voor de eerste keer zag dacht ik aan een soort zelda game in de western tijd Ik heb er nog niets overgezien op het forum dus dacht ik om er maar een topic over te maken
Ik heb hem gespeeld en het is zeker wel een coole game. Je kan dus missie's doen, nieuwe wapens kopen of levens en je kan paardrijden en indianen doden en scalperen (?). Ook kan je op dieren jagen en je kan shotguns dragen en je hebt ook een soort bullettime en je kan ook molotov cocktails gooien etc.
Ik heb em, en ik vind hem erg leuk, moet ik erbij zeggen dat ik sowieso wel wat een western-fan ben, vooral door boeken (Arendsoog) en films. Spel is echt een spel met een super westernsfeer, ik speel em op normal, en k zit op t moment vast, dat kan zijn omdat ik niet veel aan het skill upgraden ben geweest, dat zou wel jammer zijn. Maar het is een aanrader, ook een goed verhaal!
Weet niet maar TommieNL heeft hem nog niet uitgespeeld. Maar het is een free roaming game net zoals GTA dus dan kan je nog uren doorbrengen met paardrijden enzo!
spel is best uitgebried, je hebt veel sidemissies, hoe lang precies kan ik niet zeggen omdat ik niet verder kan komen, maar voordat je alles hebt gehaald ben je denk ik wel 50 uur bezig.
in die thread is een maand niet gepost, misschien overbodig om een nieuwe aan te maken, maar niet onlogisch
Daarom de mooie zoekfunctie waar iedereen het altijd over heeft. @ God's Gamer: Ik wil niet overkomen als wannabe mod, maar ik denk dat het weinig nut heeft dat in deze thread te posten. De mods moeten dan ook nog eerst ff hier komen [en er zijn er maar 2 online]. is handiger Was trouwens ook al gebeurt. Trouwens niets dat je niet weet denk ik...
gedaan En, als er een maand niet in een topic gepost wordt, is dat nog geen reden om een nieuw topic aan te maken, en kan je dan die gewoon omhoog kicken, als je interesse in het betreffende spel hebt. Zo houdt je overzicht, en geen dubbele topics
Ik vind het wel handig dat God's Gamer dat doet, dat bespaart ons een hoop tijd bij het zoeken naar links van bestaande threads (al was dat in dit geval niet zo lastig). Maar goed, er bestaat al een Gun topic, dus deze gaat dicht.