De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha ik begrijp je zorg :D Mijn LE32M31B van Samsung staat ook op een voet met katten in huis 8) Ik wordt nog steeds zenuwachtig als er een kat in de buurt is. Ik ben niet bang dat de LCD omvalt als de kat over het smalle randje loopt ... maar kweet niet wat er gebeurd als de kat van bovenop de LCD naar beneden of de kast springt :confused: Aangezien je voor een 37" gaat raad ik je toch aan om te kijken of je het scherm op een of andere manier kunt verankeren want het lijkt mij toch behoorlijk pijnlijk om je flatpanel plat op de grond te zien liggen :{

btw, ik begrijp je bezwaar tegen de R-serie van Samsung. Ik vind die rare driehoek naar beneden ook storend. Vandaar dat ik de Samsung M-serie heb gekocht. Maar die hebben ze weer niet in 37", wel in 32" en 40":

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe verander je dat dan (van 50 naar 60 Hz) ? Ik heb het vanmiddag lopen zoeken maar kon het niet vinden. En vraagje aan de mensen die ook een LE''R51B hebben, ik dacht dat je de 360 aansloot via HDMI, maar ik moet component selecteren als ik beeld wil krijgen op mijn tv. Klopt dit of heb ik het fout aangesloten ?

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  3. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je 360 (nog) niet aansluiten via HDMI, alleen component, SCART of VGA is nu mogelijk.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De xbox 360 is ook niet voorzien om via HDMI aan te sluiten...(de huidige dan toch...)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    King Kong ziet er iig prima uit. (sony bravia lcd)

---------------

En over die voet van lcd's, bij de bravia krijg je een soort bandje (ala rugtas band materiaal) die je met een schroef aan de poot, en de ander aan je kast kan schroeven ofzo. Maar de bravia staat iig behoorlijk stevig.

6. slegtenhorst

slegtenhorst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vga ingang op mijn Thomson LCD breedbeeld

Hallo,
    Ik heb een 58 cm Thomson breedbeeld lcd scherm.
    Er zit geen component maar wel een VGA ingang op
    resolutie maximaal 1280 x 768

Er staat nergens in mijn handleiding dat de tv HD ready is...
    de tv is nu een jaartje oud

wat kan ik beter doen :
    xbox 360 aansluiten op RGB Scart of
    toch de VGA hd kabel van xbox 360 aanschaffen
    wat geeft het beste kwaliteit ?

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    vga hd kabel, dan heb je high definition

8. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel 200 duurder dan de 41, en geen NTSC?
    Hmm, moeilijke keuze...

9. Frohike

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin verhaal van kieskeurig, de M-serie ondersteund ook NTSC net als de R-serie. Volgens Samsung NL heeft de M-serie 8 ms responsetijd en de R-serie 12 ms. Dat wordt door sommige bronnen weer tegengesproken overigens. En volgens Samsung FR heeft de M-serie "6,4 milliards" kleuren tegenover de R-serie "3,2 milliards". But who's counting anyway. De M-serie is wel nieuwer overigens. Maar als het om het geld gaat kun je inderdaad net zo goed de R-serie nemen want daar is het gros toch bijzonder tevreden over. Net als over de M-serie overigens. Net als ondergetekende die de M-serie ook vanwege het strakkere design heeft gekozen. Tja het ook wil ook wat ...

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Op wat spelen jullie je xbox 360 games? op 1080i of 720p? Ik speel op 720p, omdat dat ietsje beter is voor sneller beeld(en ik speel constant in volle actie dus:D). Maar 1080i is ietsje beter in stilstaand beeld. Maarja, ik hou het toch met 720p(progressive scan)...

11. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind idd het design mooier.
    Alleen ik zat toch te denken aan de 41 versie tot en met ik zag dat die maar 1 scart ingang heeft. |:-
    En ik heb op kelkoo gezien dat de M51 versie idd ook NTSC heeft dus dat zit dan wel goed.
    Eerlijk gezegd had ik voor de R51 versie willen gaan maar sinds deze nergens meer te bestellen valt de M51.
    Hij is wel mooier alleen of hij de 200 euro duurder waard is is nog maar de vraag.
    Iemand nog tips waar ik hem het beste zou kunnen bestellen en waar ik hem nog vrij snel binnenkrijg of anders bij welke winkel ie het goedkoopst zou zijn met de beste garantie enzo.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    m'n ouders willen waarschijnlijk een nieuwe tv kopen, ze willen een plat scherm (dus zeg maar een plasma tv).
    Nu wilde ik dus weten:
    - kunnen hdtv's zo plat zijn?
    - moeten ze een hdtv kopen, of gewoon een plasma/lcd tv kopen?
    - is hdtv de toekomst? (dus is het beter als ze een hdtv kopen omdat dat in de toekomst de standaard wordt)
    - wanneer zijn ze in nederland te koop?

voor mij zou het uiteraard het best zijn om een hdtv te kopen :cool:

13. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    oke zo te zien ben nog niet thuis in de wereld van HDTV's :)
    HDTV's zijn zo plat omdat het LCD of plasma schermen zijn, deze hebben dus geen elektronenkanon achteraan je scherm waardoor er een heleboel ruimte wordt bespaard.
    Ja, HDTV's zijn de toekomst deze hebben een hoger beeldresolutie waardoor
    betere beeldkwaliteit merkbaar is, vermits je een HD-video bron, denk maar aan digitaal-tv, voor in de toekomst HD-DVD films en natuurlijk de xbox360 :p
    Ze zijn op veel plaatsen te koop maar toch nog voor een redelijk duur prijsje
    terwijl hier het beetje tegen de kant van de luxe-producten leunt is het in amerika al de normaalste zaak, héél lang zal het ook niet meer duren voordat het hier ook zo is

14. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Bravia Eigenaren: Instellingen Sony Bravia op xbox 360

--------------------------------------------------------------------------

Ik ben heel benieuwd naar ieders instellingen nu de 360 eraan hangt....
    Zoals je hebt gemerkt kun je uren bezig zijn met instellen
    Ik stel voor dat we ons beperken tot de beeldinstelling : gebruiker

Dus....denk je een goede instelling te hebben...
    Deel deze met ons

Ik vind de kwaliteit i.i.g. erg vet!

15. Frohike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm zelf besteld bij De Koopjeskampioen in Hoogeveen. 's Avonds besteld en een dag later kon ik 'm al ophalen. Volgens de site hebben ze 'm nu ook op voorraad. Je kunt 'm natuurlijk ook laten verzenden. Garantie heb je van Samsung zelf dus wat dat betreft maakt het verder niet uit waar je 'm koopt.

Succes!

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De 41 heeft wel degelijk 2 scart ingangen hoor. Ga er voortaan maar meteen vanuit dat sites zoals Kieskeurig e.d. de zaken niet op een rijtje hebben....

Als je een euro zou krijgen voor elk misverstand dat in deze en de vorige thread is langsgekomen vanwege Kieskeurig specs, zou je bijna een HDTV kunnen kopen ;).

17. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    @Frohike
    Ze hebben hem idd op voorraad maar de site zag er wat onprofessioneel uit.
    Maar misschien dat ik hem daar wel bestel ja.
    Over de garantie is dat dan 1 of 2 jaar?

@Arjan
    Op de Samsung homepage staat zelfs dat hij 1 scart ingang heeft, is dit ook niet betrouwebaar?
    Maar het is idd waar over kieskeurig, er staan nogal wat foutjes in. ;)

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas is de Samsung homepage ook niet echt helemaal up-to-date.

Ik heb namelijk zelf een 41, en er zitten echt twee scart ingangen op, waarvan er ééntje geschikt is voor het RGB signaal :).
    Download de handleiding maar eens! Die is namelijk voor de 41 en de 51.

19. Frohike

Leuk Bevonden:
    0
    De site ziet er inderdaad niet uit en dat heeft mij in eerste instantie ook afgeschrikt waarna ik 'm bij de Elektrogigant ging bestellen. Daar stond op de site dat deze op voorraad was maar dat 'ie dus niet. Bij De Koopjeskampioen was het daarna zo geregeld.Ze hebben daar volgens mij meer Samsung LCD's op voorraad, ook van de R-serie mocht je daar nog voor willen gaan.

Voor wat betreft garantie ... op de site van Samsung staat 2 jaar voor LCD TV's. Dat zal waarschijnlijk wel kloppen :)

20. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, vind ik een domme fout dan.
    Maar ok ik geloof jou.

Ik was een beetje kijken op de koopjeskampioen en toen zag ik ook dat ze de R51 op voorraad hadden *) .
    Maar zag ik ook dat hij bij pixmania.nl voor 37 euro goedkoper staat.
    Weet iemand wat voor site pixmania is want die heeft volgens mij niet een al te geweldige beoordeling...

/edit

Ik had hem idd ook op de elektrogigant zien staan en hij staat zelfs op voorraad maar nu ik dat zo hoor van jou denk ik sowieso niet dat ik hem daar bestel.
    Dus ik zit nog even te kiezen tussen de koopjeskampioen en pixmania.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina