1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Pro evolution soccer 5 online probleem

Discussie in 'Games' gestart door bastiaan, 7 dec 2005.

  1. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik heb pas pro evolution soccer 5 gehad en wilde hem dus ook online gaan spelen en dan krijg ik deze foutmelding:

    "unable to transmit using udp port 5730. You may need to connect directly to the internet or adjust your connection device ie. router settings etc. Assign DMZ, Port Mapping, Configure NAT table and other router settings to the console. Individual products may use unique terminology.

    Ik snap dat ik nu die poort 5730 UDP moet gaan openzetten maar hoe? ik heb ook al gebeld met de helpservice van de router maar dat werkt ook niet. Ik weet dat er op internet handleidingen voor zijn maar die zijn in het engels en als ik die probeer mislukt het nog!

    Wie kan mij in het nederlands uitleggen hoe ik die poort moet openzetten?

    Alvast bedankt Bastiaan

    router: SMC7204 BRA
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
  3. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik wel..kom ook wel bij mijn router alleen snap dan verder niet hoe ik die poort moet openzetten want zie dat nergens
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Maak is een screenshot van de interface van je router, dan kunnen we zien wat jij ziet :)
     
  5. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    waart moet ik precies een screenshot van maken dan? want ik weet alleen dat ik een poort moet openzetten ergens in me NAT ofz.. verder weet ik het ook niet dus waar wil je een screen van?
     
  6. bastiaan

    bastiaan .

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik het gevonden heb waar ik die poort moet openzetten maar weten jullie wat ik bij elke regel precies moet invullen?

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina