Wie o Wie kan mij uit de brand helpen....in heel Zoetermeer kan ik niet Timesplitters 2 vinden. Bart Smit, Dixons en Intertoys hebben dit spel niet in hun assortiment....aaarrrggghhh!!!! Waar in Den Haag zou ik hem kunnen kopen???? Mzzls
ik kom niet uit den haag maar ik neem aan dat er daar zat gameshops zijn waar ie te koop is...als je nou ff op internet wat tel. nrs opzoekt en een beetje rond gaat bellen...meeste mensen hebben die story mode al uitgespeeld en jij kan hem nog niet vinden .... moet niet gekker worden
Dattegaat is Zoetermeer soms echt een dorp........heb nog rondgevraagd maar Bart Smit en Dixons krijgen hem gewoon niet in hun assortiment........ga binnenkort wel naar Den Haag toe..moet wel lukken. Mzzls Rinus
t spel is best te doen hoor. niks mis mee. maaruh k heb em idd alleen op de dag vd release gezien in de omgeving van leiden.
aha.........ligt gelukkig dus niet aan mij.......dan vraag ik hem maar voor kerst.....mogen mijn ouders of vriendin ernaar zoeken....
.::: Wat ik heb gehoord heeft de Blokker groep (lees: E-plaza, Bart Smit, Intertoys) TimeSplitters2 voor Xbox NIET in het assortiment. (Why? Don't ask me... ) Als je hem wilt hebben kan je eht ebste naar iets van Vendex (lees: V&D, Dixons, Music Store). FRS en gameshops hebben hem misschien ook nog.
Bart Smit had alleen de ps2 versie toen ik erom vroeg, 2 weekies terug en ze gingen hem ook niet bestellen. Sterker nog, toen ik hem al had beweerde hun inkoper tegen m'n meisje dat dat spel niet uitkwam voor de xbox.]:- Ik heb de mijne in Rijswijk gehaald bij de Dixons, heb ook even moeten zoeken.