Dus dit is GÉÉN gewone Fifa 2006?! Je kan niet gewoon HET normale Xbox Fifa 2006 spel spelen? Dus met Clubs een Career beginnen? Als dit niet zo is, is dit idd flinke melkerij ! Ga zo wie zo PES 5 spelen, maar toch.....
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/fifa2006/media.html?mode=all kijk die grafische dan tering wat mooi
dit is fifa spel is egt het dommste fifa spel ooit. je kan alleen maar de kwalificaties van de wk2006spelen. waar slaat dit op ?kom op dit kun je tog niet maken
Okay mooi. De gameplay komt toch gewoon overeen met die van Fifa 2006?? Mij maakt het niet uit dat er geen clubteams in zitten. Met Fifa 2005 had ik 200 potjes online gespeeld, en ik speelde alleen maar met de teams Bayern Munchen en AC Milan. Dus als ik dit spel in mijn bezit heb, kies ik waarschijnlijk voor Nederland, Italie, Brazilie en Argentinie. Misschien valt het spel tegen die van een uitgebreide singleplayer houden, maar ik speel al 5 jaar geen singleplayer meer van een footie (Fifa 2001 was de laatste keer). Het gaat mij om de online multiplayer. Heb je overigens nog last van lag online of valt dat mee??
Er is wel een beetje vertraging, maar ik heb er geen last van. Het is online ook een stuk leuker dan offline, dus die offline competities interesseren mij ook geen hol. Toch hadden ze iets meer met de graphics kunnen doen. De kwaliteit laat wat te wensen over. Je ziet dat het prachtig had kunnen zijn, maar het is het net niet. Toch al met al een redelijk vermakelijke game.
Ik vind het een schande dat ze FIFA RTTWC niet bij FIFA 2006 voegden in één game. Want dit spel is echt te kort. Gameplay goed, multiplay goed, maar te kort. Maar als je zo'n game reviewt vind ik niet dat je er dan moet bijzetten (alleen landenploegen of, te weinig clubs. Als je een wereldbeker game koopt, moet je je aan dit verwachten.
Appie, je quote nu toch echt de verkeerde Ik stel juist vragen over het spel, net als jij Als ik het zo lees, hebben titan1980 en Taab het spel, of hebben het in ieder geval gespeeld
Luister jij altijd met Nederlandse commentaar??? Ik zet hem altijd uit, vet irri en niet om aan te horen.
ik heb (jongere) vrienden die nederlandscommentaar wel leuk vinden (ik vind het soms ook best wel wat hebben )
er is geen nederlands commentaar, maar who cares. Het engelse commentaar is wel stoer. En je hebt niet zo veel last van lag, en als je zelf host heb je er nooit last van
Haha, dan ben je denk de enige die het spel niet koopt omdat er geen Nederlands commentaar inzit . Je hoort er alleen maar klachten over met Fifa 2006.
K ga egt niet dit spel kopen met alleen maar Kwalificatie. WK 2006 koop k wel want dan heb je de hele competitie enz. Welke stadions zitten er in de RTWC versie ?
ik heb al 2x gehad dat als ik een ranked potje online aan ut spelen was dat ie opeens bleef hangen tijdens het spelen wazig
ik speel de demo maar wat ziet het er goed uit zeg jammer dat de game play het zelfde is als op de xbox 1 ik ga deze zeker kopen al hij in de afprijsbak ligt! o en hoe ziet van basten er met zijn elftal uit?
Iig Del Alpi (de oude dame), stadion van Juventus. Ik verwacht ook Duitse stadions en de andere bekenden, maar die zaten niet in de demo.