Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cpt Miller NL

    Cpt Miller NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty2 Bug!!

    Ik hoop inderdaad ook dat Infinity Ward hier iets aan kan/gaat doen want het is best frusterend. Bedankt voor je tip XiroKe.
     
  2. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nou bijna een weekje regelmatig veel Call Of Duty 2 online._O_ Maar kan iemand mij vertellen hoe dat zit als je een rank match speelt? Waar kun je die zogenaamde rankings waar ze over praten terugvinden?:confused:

    En dan heb ik het niet over de gamerscores die je verdient als je in de singleplayer achievements unlocked.
     
  3. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer Sucks. maar de Sp is zeker de moeite waard, ik heb hem bijna op hard uitgespeeld. nu nog veteran :)
     
  4. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je zelf geen game aanmaken als je cod online doet? met nfs most wanted maak ik gewoon me eigen game aan en kan ik zelf kiezen welke race en alles... anders kan ik ook geen maatjes opzoeken in mappen? laat maar ff weten...

    alvast bedankt...
     
  5. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste minpunt aan CoD2 online is dat je geen eigen games kan maken idd.....maar voor de rest speelt het superlekker online ! :) één van m'n favo's
     
  6. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze als het goed is niet terugvinden. Het zogenaamde Trueskill matchmaking houd gewoon bij hoe goed jij bent en matched jou met andere spelers van ongeveer het zelfde niveau zodat het leuk blijft.

    Mijn mening is dat het veel leuker blijft als je score hebt en een leaderbord waar je voor kan knokken om ergens een plaatsje te krijgen.....maar goed wie ben ik :9
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ranking werkt met TrueSkill en zo kom je (als het goed is) tegen even goede tengenstanders. Ik geloof dat je verder geen verschil hebt t.o.v. "custom" match.

    Edit: V-loop heeft het al gepost. :)
     
  8. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik dat true skill gebeuren? ik zat net in een super lache game met aantal nederlanders... maarja daarna word iedereen weer ergens anders ingestopt, best jammer...
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ohh dat is zeker wel kut. kunnen de makers er geen patch op verzinnen waar ook zo'n systeem komt als in halo ofzo?
     
  10. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet... als ik een maker was had ik het je verteld
     
  11. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Trueskill houd je automatisch bij, daar hoef je nix voor te downen. Je moet dan wel ranked matches spelen he ! ;).

    Maar idd het is heel klote als je net een lekkere game hebt gespeeld, dat je daarna niet/moeilijk met elkaar terug in een game komt.

    1 tip: Je kunt de mensen waarmee je graag speelt wel als een Prefered Player selecteren. Als live dan doet wat het beloofd kom je vaker bij je Prefered Players in de games als normaal ! :)
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Op z'n minst kunnen ze met 'slots reserved for friends' bij custom games. Zoals het nu gaat is het te moeilijk om bij vrienden in de server te komen. Erg jammer, want als dat wel lukt is de multiplayer erg leuk (imo).
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee want dan hadden ze dat meteen gedaan. Beetje jammer, want dat was juist het beste uit Halo2. De lobby en het Match Making.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch ga ik deze game veel online gaan spelen. Gewoon snipen,... oooh, kan al niet meer wachten:)...
     
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in de multiplayer nou in een jeep en tank rijden ? of is dit niet mogelijk? :)
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de lonny ben krijg ik niks te horen van spelers via headset:confused:
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    veteran is zwaar, maar wel een uitdaging, en je kunt veel achievment krijgen :p
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    heb zojuist de 'Caen 1944 - The Crossroads' level gehaald. Na het halen van deze level kies ik voor 'next mission' en ik begin helemaal overnieuw bij de training level... En alle missies die ik al wel had gehaald zijn ineens weer locked..
    Alleen de training lvl en Caen 1944 - The Crossroads is open..

    hoe kan dit?

    *edit* lees net op gamefaqs dat ik lang niet de enige ben... ongeveer 1 op de 4 mensen heeft lasrt van deze save bug..

    bah.. heb helemaal geen zin om overnieuw te beginnen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe altijd save and quit en start de missie dan bij missieselect op;)

    ff een vraagje over de multiplayer: weet iemand of er ook leaderboards zijn ofzo? want je kan wel ranked games spelen, maar ik zie enrgens leaderboards:confused:
     
  20. trickbox

    trickbox Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat Call of Duty 2 erg makkelijk is.
    Is dat ook daadwerkelijk zo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina