kheb hem wel bij de intertoys gespeeld. zag er echt super uit. kheb alleen ff dat stukje gedaan wat je ziet in zo'n filmpje dat ie een split jump doet en dan 2 lampen onder zich kapot schiet en dan iemand dood schiet. toen stopte ik want er stond tot mijn blijdschap een rij mensen te wachten en te kijkenm totdat zij mochten.
haha irritant is dat he als er een rij mensen achter je staat die je aankijken of ze je willen vermoorden. maarre ontopic: ik heb de demo nog niet, ik kijk wel wat reviewtjes en koop de game daarna toch....
Ik heb de demo wel en hoewel de missie die je moet spelen vrij kort is (lijkt beetje op trainings missie oid) is het een erg vermakelijk spelletje vooral die Split Jump is stoer
Ja de lock-pick werkt super kleine tikjes en *klik* Ik heb de demo helaas nooit gespeeld, maar ik zit nu in level 4 en heb de split-jump nog geen een keer uit kunnen oefenen.
Heb em gesjekt bij de Discovery erg stoere shit, doet mij naar VEEL MEER VERLANGEN (aaaaaaaah! ) Grafisch een pareltje; besturing is wennen; goede sfeer; realistisch mzlz Munch and Abe
Waarom is de besturing tegenvallend Xenox? Uiteraard, het level is klein maar dit is ook niet het gehele spel. Het wordt alleen maar vetter als je nog meer moet sneaken (dit level is sim-pel) en ook die Fn2000 kan gebruiken. In de demo heb je alleen een pistooltje
Ik vind het irritant dat als je wilt schieten, je naar de 'schiet mode' (zo noem ik het maar ff) moet gaan, en je vanuit die positie de deur niet kan openmaken, dan moet je weer naar de normale mode. Dus als er een guard achter een deur staat, moet je hem opendoen, snel op X drukken, en schieten :{
hoe zit het eigenlijk met de pc versie van splinter cell? iemand al een idee hoe lang het duurt voordat die komt?