Dat is gewoon een opmerking, ik zge niet dat ik iets 'beter' weet alleen tot nu toe ben jij nogal vaag te werk gegaan op dit forum.
Ik d8 al hoe kan hij SC al hebben maar het is dus maar een beta en ik zal maar utkijken helmond of je krijgt een ban ofzo.
Ja precies, maar wat bedoel je eigelijk dat ik "vaag" doe op dit forum ? Ik ben vrij nieuw op het gebied van Xbox en probeer gewoon mee te praten met discussies, naar mijn mening zijn het ook allemaal "on-vage" antwoorden die ik geef. Ik weet zelf niet eens of het een BETA versie is van SC, maar het spel is er echt niet minder leuk om.
Ik vnd het vaag dat jij meent beta's te bezitten zonder een modchip te hebben Je zegt zelf dat je dus 'nieuw' bent in het Xbox gebeuren dus een redacteur oid kan je niet zijn. Waarna ik dus nogmaals het woord modchip naar voren breng aangezien Splinter Cell nog niet uit was toen jij het spel in bezit claimde te hebben.
Nogmaals dan In mijn Xbox zit gewoon de originele modchip, of jij of andere dat geloven is niet mijn probleem, datzelfde geld voor hetgeen dat ik SC al een hele tijd heb. En ook andere "BETA'S" die nog niet in de winkel liggen. Ik zou alleen mezelf toch maar voor de gek houden als ik om dit soort dingen zou liegen ?! En idd een redacteur ben ik ook niet, maar ik ken ze wel.