Is morrowind alleen nog maar te koop bijj de frs, want ik ben bij de bart smit geweest daar hadden ze het niet en bij een game winkel zeggen dat ie voor einde van de maand staat. Originally posted by xboxrulezz wat houd dat in dan dat sc gold is kan iemand me dat uitleggen Staat in de hoofdpagina splinter cell goes gold!!! Dan gaan de spellen de fabriek uit en naar de winkels.
ik word helemaal blij van deze threath. MORROWIND IS ER!!! fantastisch.... en al die andere spellen da kan me nie zoveel schelen maar toch leuk dat er eindelijk weer wat nieuwe supa-games te krijgen zijn
het gaat goed met de releases heb: morrowind en tony hawk 4 vandaag in de winkel zien liggen(frs) en ze hadden het xbox rek helemaal voorin geplaatst, op de beste plek en de gamecube en ps2 stonden helemaal achterin de shop
Oh mijn god, waarom komen alle toppers toch allemaal tegelijk uit? Ik wil Morrowind en SC en ik had Sega GT en Fifa ook nog willen kopen, maar dat gaat helemaal pijn doen in de platvink
je moet fifa gewoon laten hangen, voetballen kan ook volgend jaar nog. k zelf koop gewoon alles wat er uit komt (de goede spellen dan). k heb de afgelopen anderhalve maand nml. morrowind, ts 2, deathrow, sega gt 2002, en cmr 3 gewoon allemaal gekocht. SC nog erbij en dan kan et niet meer stuk
Kheb hem zat nog 1 exemplaar bij de frs, dus die was voor mij, de rest van zwolle haddum nog niet, maar lotr was er al wel bij de Bart Smit.
Ik zou ook wel alles willen kopen, maar ik vind het zo zonde als ik een game niet uitspeel en weer aan een nieuwe begin. Het geld heb ik op zich wel maar ik weet niet of mijn ouders er ook zo blij mee zijn als ik 200 euro per maand aan mijn Xbox zou besteden