Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas hebben wij die niet hier in Amsterdam , ik weet niet eens of die winkel wel in NL is . Iig bedankt voor de info .

    Ik ga morgen tijdens me werk wel ff kijken bij een aantal zaken , Dixons , Inter Toys , V&D en de MM . Iig bedankt voor de tips .
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat er morgen al een hele lading komt. Het zullen er wel weer een klein aantal zijn. Dus moet je geluk hebben. Ik zou zeggen; wie niet waagt, wie niet wint. Maar goed dit betekent waarschijnlijk dat MS sneller kan leveren dan verwacht. Dus ik verwacht dat het tekort snel opgelost zal worden en ik zelf volgende week ook in het bezit ben van een 360! ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon lekker wachten als het moment daar is dan koop iik em wel ik hoef em neit gelijk bij de launch of daar in de buurt.
    als je alleen aan de xbox denkt dan word je irritatie alleen maar erger...chilll out dudes
     
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ook niet, maar voor de kerst wil ik hem wel hebben...dan heb ik genoeg tijd om te gamen *)
     
  5. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier de goede plaats is om het te vragen maar ik stel mijn vraag gewoon.
    Ik vroeg me dus af of iemand weet hoe de Xbox'en worden verdeeld over de winkels bij de tweede lading die volgende week donderdag 15 december geleverd wordt? Ik heb namelijk een bestelling geplaatst bij de Dixons in Wageningen en ik sta als derde besteller op de lijst. is er nu een kans dat ik hem volgende week niet heb?
    Nou ik hoor het wel, alvast bedankt voor de reply's als die er komen.
    Sander,
     
  6. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou even de posts hiervoor leest kom je er vanzelf wel achter.:9
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat had ik eigenlijk beter kunnen doen bij nader inzien. Maar nu ben ik toch niet veel wijzer geworden. Niemand weet het volgens mij precies. Maar toch bedankt dat je me er even op wees dat ik voortaan verder moet kijken dan m'n neus lang is.:+
    Sander,
     
  8. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereserveerd bij de V&D en sta als 4 e op de lijst. Wanneer zal ik er een hebben?

    En nog vraagje over live: IK wil mijn pc en 360 aansluiten met crosoverkabel, waar kan ik deze kopen en hoe gaat dit in zijn werk?
     
  9. mac-x

    mac-x Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wie nog een core system wil bemachtigen in zwolle bij de dixons (centrum) ligt er nog 1 !! en ze hebben nog een premium achter liggen maar die is gereserveerd , en het zure is dat ik in een andere dixons elders in de stad nummer 1 ben op de reserverings lijst ... maar mocht die niet opgehaalt worden dan word hij van mij.
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen eigenlijk de 2 lading nieuwe titels, nu ben ik maar een beetje geintereseerd in PDZ en NFS Most wanted....
     
  11. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereserveerd bij de V&D en sta als 4 e op de lijst. Wanneer zal ik er een hebben?

    En nog vraagje over live: IK wil mijn pc en 360 aansluiten met crosoverkabel, waar kan ik deze kopen en hoe gaat dit in zijn werk?
     
  12. wimstradamus

    wimstradamus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bericht van Wehkamp: de eerste 200 reseveringen krijgen de 360 zeker weten in december geleverd. en ik hoor daar bij :)
     
  13. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    bericht via email gehad of heb je ze ff gebeld? vind ut eigenlijk best een beetje schandalig dat als je besteld een levertijd van 2 weken hebt en daarnaa zonder pardon op meer als 5 weken word gezet..
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  14. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de V&D kan ik je niet mee helpen .
    Maar een crosoverkabel kan je volgens mij bij elke computerzaak kopen o.a. http://www.mycom.nl/MyCom/Store/section.do?masterGroupCode=NAM&productGroupCode=CAB .
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier in de stad groningen al meerdere premiumpacks zien liggen.
     
  16. wimstradamus

    wimstradamus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    via een brief maar ik had ze 2 dec al gebelt waneer die kwam. en toen zeiden ze al dat het voor mij nog wel 2 weken kon duren.:'-(
    Ik hoop wel dat die media afstandsbediening er bij zit anders ga ik ze aanklagen. want het is idd echt schandalig dat het zo lang duurt terwijl je gereseveerd heb en dat je pas na een week bericht krijg dat ie ergens in december geleverd gaat worden.|:-
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n crosoverkabel, die steek je dan in de xbox en waar in de pc??
     
  18. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Vraag dat even in het XBOXLIVE and networking forum, daar zullen ze je utgebreid helpen.
     
  19. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat xbox360-virus begint nu echt drastische vormen aan te nemen. Liep net in de makro, zag achterin een stapel met wit en lichtgroene kleuren, ik dacht; JAA! een nieuwe zending. Dus ik ren eropaf, was het een stapel Edet toiletpapier! Lol!

    Heeft iemand nog een premiumpack kunnen bemachtigen vanochtend? (als het waar is wat op de vorige pagina werd verteld)
     
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, psychisch gaat het niet goed met jou hoor *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina