1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer gewoon is command in te typen
     
  2. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Als ik gewoon op internet dingen doe, dan gaat m'n computer gemakkelijk, soepel, zonder enige lag, maar...

    Als ik een spel speel, dan gebeurt het regelmatig, om de anderhalve minuut ongeveer, dat er een schok, een lag van 1 seconde ofzo in het spel komt. Al mijn spellen hebben het probleem: FIFA 05, HL2, NFSMW demo, RCT3, ... ja, zelfs met m'n GBA emulator!

    Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit op te lossen is?
     
  3. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag ben ik in het bezit van een USB stick voor de Dual Screen. Toen ik de installatie cd opstartte, kreeg ik deze foutmelding: 'Er is een verbindingsbrug actief. Verwijder de verbindingsbrug in het venster Netwerkverbindingen.''.
    Hoe verwijder ik deze verbindingsbrug?
    Zie hier mijn situatie:
    [​IMG]
    Zoals je ziet kan ik alleen maar kiezen om een verbindingsbrug te maken. Dat netwerkbrug ding daaronder, is uitgeschakeld en als ik 'm wil verwijderen staat er: ''er is een onverwachte fout opgetreden bij poging tot configureren netwerkbrug.''
    Iemand enig idee wat dit moet voorstellen?
     
  4. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen
    ik heb het volgende windows probleem.
    Er staan 3 accounts geinstalleerd maar het is niet mogelijk meer om te wisselen tussen de accounts als er eenmaal eentje is opgestart.
    Als je in het account scherm dan een ander account aanklikt flikkert het scherm laat even de destkop van de laatst opgestarte account zien en keert weer terug naar het account scherm.
    Beetje vreemde windows bullshit
    kan iemand me helpen?
     
  5. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ok, en wat heeft dat in godsnaam met deze thread te maken? Zoiets kun je beter in het pc hardware en onderdelen topic posten! Niet in een pc probelemen topic!
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb systeem herstel gedaan, en opeens staat m'n C: vol met deze vage shit :confused:
    [​IMG]
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een vaag probleem:

    Als ik mijn pc opstart en ik kom op mijn bureaublad, dan gaat alles nog oke. Maar dan begint hij msn te openen en internet op te starten (voer ik in). Maar dat gaat zo sloom. Voor hij een pagina heeft gevonden is hij 2 minuten bezig en als hij hem eenmaal heeft gevonden dan loopt internet etc weer helemaal soepel. Ook heeft de pc tijdens die 2 minuten zoektijd 100% CPU gebruik, terwijl het normale CPU gebruik (AMD 64 2800+) niet boven de 10% uitkomt. En in die 2 minuten gaat het openen van programma's die niet via internet zijn verbonden wel vlot, ondanks de 100% CPU gebruik.

    * ik gebruik Firefox 1.07
    * ik gebruik Google web accelerator
     
  9. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ???

    hh ja let niet op die tweede post die stond in de verkeerde threat, lette ff niet op.
     
  10. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik heb een heel vervelend probleem.
    Ik had een trojan of iets dergelijks op me pc gekregen en die wilden ik verwijderen. Me pc ging heel erg sloom terwijl ik wel redelijk pc hebt.
    Ik ging windows opieuw installeren, gelukkig had ik al me bestande nog.


    Alleen moet ik nu me hardware van me moederboord aan de praat krijgen. Ik heb de drivers gevonden alleen lukt het me niet voor het netwerk de problemen op te lossen. De geluidskaart en videokaart is gelukt.
    Alleen met het netwerk en usb controller(weet niet het precies is) kom ik er niet uit.
    Hopelijk dat een van jullie me kunnen helpen met dit vervelende probleem.
    Hoe ik deze software moet installeren of wat ik fout doe want ik kom er niet uit met windows wizard hardware configuratie, misschien dat iemand me kan duidelijk maken wat ik best moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag had ik me Wintools gedownload, zou de performance van de PC kunnen verbeteren. Ik wat gescant en hij vond nogal wat, dingetjes verwijdert etc.

    Maar wat blijkt nu? Ik kan geen programma's meer openen (firefox per toeval toch kunnen openen, don't ask how). Steeds als ik een probeer te openen krijg ik de melding;
    Ik kies steeds voor het laatste (het eerste vind hij niet), en dan kan ik een programma kiezen, maar dan kan ik vervolgens niet aanvinken dat ik dit programma steeds voor dit bestand wil gebruiken.
    Bij het opstarten van de PC (en aanmelden van een account dus) wordt er ook geen Norton Protection Center meer geopent rechtsonder op de taakbalk.
    Ook kan ik in configuratiescherm geen dingen openen, want deze kan ik ook niet vinden in de lijst die ik dan kan kiezen.

    Heb ik met Wintools een belangrijk bestand verwijdert? Of een belangrijke registry of iets dergelijks?
    Ik gebruik Windows XP Home Edition Service Pack II op een P4 3ghz en 1024 mb geheugen.

    Screens kunnen maken met Photoshop (Paint doet het niet);
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    heb je een herstelpunt? ga anders is terug naar gister of eergister
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het idee dat ik het 'programma' waarmee ik zo'n herstelpunt op kon roepen ook niet te openen meer is, of ik zou iets fout moeten doen.
    Hoe zou ik een herstelpunt kunnen oproepen? Als ik die al heb...
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    start--->programma's---->bureau accesoires-----> systeem werkset----> systeem herstel
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dacht ik al, ik kan het programma niet openen. Als ik het open, krijg ik weer die melding. Ik kan dan vervolgens wel rstrui.exe vinden in de WINDOWS map, maar dan gebeurd er vervolgens gewoon niks.

    Probleem is opgelost (voor zover te merken);
    Ik heb in bestandstypen van mapopties opnieuw bestandsextensie .EXE moeten toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Probleem:

    Chello heeft sinds een aantal dagen de snelheid verhoogd van 4mbit naar 8 mbit _O_ Doen ze goed. Via draad gaan de download snelheden nu ruim 900kb/sec. Maaaar, ik ziet op draadloos :'-(
    Router: linksys befw11s4
    Usb adapter: wusb11 v2.6 (rommel)

    Door deze (waardeloze kut) adapter gaat mijn download snelheid niet sneller dan 300/350 kb/sec. Tevens is mijn bereik vaak niet beter dan goed/zeer goed. Vraag van mij is of dit beter zou gaan wanneer ik deze usb adapter vervang voor een pci-kaartje.
    Voor mijn xbox gebruik ik wga11b game adapter. Deze kan ik op pc aansluiten en dan kom ik op het netwerk van de buren. Dan is de signaalsterkte altijd uitstekend. Daarom denk ik dat de signaal sterkte sowieso moet verbeteren als ik de usb adapter vervang voor een pci kaartje, maar gaat de download snelheid ook omhoog? Router kan tot 11mbit doorgeven.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik wil niet lullig doen maar je bereik is dan toch goed?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik doe het niet voor minder dan uitstekend *)
    Komt nog bij dat ik wireless zero configuration uit moet schakelen omdat anders mijn verbinding 1x in de zoveel tijd (50 sec.) uitvalt. Niets dan problemen. Ik wil (moet) 11mbit kunnen halen met deze router.

    edit:/ En zoals ik al zei; Als ik wga11b gebruik op het netwerk van de buren krijg ik als signaalsterkte uitstekend, maar als ik wusb11 v2.6 gebruik op eigen netwerk (acces point staat natuurlijk dichterbij) niet verder kom dan zeer goed.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog eentje over internetverbinding. Ik heb een abo van Planet; 800 down en 250 up (moet nog steeds verdubbeld worden :confused:).
    Maar nu heb ik even een speedtest gedaan en dan komt er dit uit;
    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen - 83.2 KByte/sec(=666 kbps)
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen - 16.6 KByte/sec(=133kbps)

    Om van Kbit naar Kbyte te gaan, moet je delen door 8. Dus eigenlijk zou dat 100kbyte down, en 31kbyte down moeten zijn. Dat het niet precies klopt, kan ik begrijpen maar dat het zo ver afwijkt...
    Is dit normaal?

    Ik heb het Ethernet Modem direct aangesloten op een router, die weer direct is aangesloten op de PC (geen draadloze verbinding).
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste, pas op 1 januari word het verdubbeld, dus nog een paar dagen wachten op de verdubbeling.

    Ten tweede: Er spelen veel externe factoren mee met bepalen van de internetsnelheid, als het echt veel lager was zou ik me er zorgen over maken, downloaden, Xbox live, MSN, surfen, alles pakt spullen af.
    Twee keer de speedtest overnieuw doen maakt ook erg verschil uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina