Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    *Voegt GG toe voor eenmalig bereik.

    Maar dit spel wordt wel steeds toffer!
    Welliswaar pas 3 trophies maar ik vind het beter dan de andere racers/troep.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is het probleem niet, maar als ze ff wil, dan moet ze wel kunnen..
    En daar ben ik het wel mee eens ;)
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha! M'n eerste 4 medals op Silver.
    Ik ben best tevreden.

    (Zal ik maar niet zeggen dat ik in een McLaren F1 LM rij en er nog moeite mee heb? ;) )
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar niet nee ;)
     
  5. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zou een soort blauwe vlag situatie moeten komen

    Kijk als ik met een duidelijk snellere auto rijd gaan ze idd zigzaggen , nou in de echte race wereld krijg je dan de blauwe vlag
    en bij 2x (of meer dat weet ik niet precies) niet opvolgen van de vlag krijg je dan een straf

    heen en weer zigzaggen is gewoon kinderachtig, het niet kunnen hebben dat de ander sneller is

    ik ben nu al 3dagen met de single Career bezig omdat ik al geen zin meer heb online te gaan gamen (met vreemde)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Je mag iemand wel blokken als je in dezelfde ronden zit. Ook hier zijn regels aan verbonden, maar dat is te lang om uit te leggen :+ Blauwe vlaggen worden alleen gegeven wanneer iemand tegen een ronde achterstand aanloopt, dus niet alleen wanneer de achterste sneller is.
     
  7. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de duurste auto in de game????
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari F50 GT
     
  9. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsk live wil gaan bij rally race -event kan ik alleen maar kieze uit de porsche en nog nen andere maar ni uit de ferarri waar iedereen bij rondsjeest. Hoe kan dat kheb em pertang ook in men garage staan.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, je mag 1 keer van je lijn af om je plek te verdedigen..
     
  11. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zoals hun het doen (zigzaggen bv) is toch niet toegestaan ?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Je mag ook zo vaak van je lijn af als je wilt, zolang het maar geen acute beweging is. Wanneer je gewoon heel soepel links en rechts stuurt is er niks aan de hand, maar zodra je in een plotselinge beweging van links naar rechts (of andersom) schiet, dan dien je aan die kant te blijven. Je mag dus zo vaak van je lijn als je wilt, maar hiermee moet je wel oppassen hoe snel je van je lijn afwijkt.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen playtime doen, hoe kan dit?
    Hij zegt dat me profiel er niet geschikt voor is
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je settings goed nakijken, vermoedelijk ben je nog geen 18, en kun je daardoor niet online, beetje vreemd, ik had het ook, en JP ook.
     
  15. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een bocht heb je meestal maximaal 2 ideale lijnen. Als je dan allebei een lijn te pakken hebt, is het niet geoorloofd om van lijn te veranderen. Als je de ruimte hebt natuurlijk wel!!
     
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt het maar niet om de cone challenges op gold te halen,welke auto is de beste????...ik heb 7500 kudos nodig maar kom niet verder dan 3000:mad:
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ga naar je Family Settings (gewoon in het Xbox hoofdmenu, dus NIET in het spel) en zet daar alles op Accept of iets in die richting. Als het goed is staan er een paar dingen op 'Blocked'. Die moet je open zetten. Zelfs de dingen die er niks mee te maken hebben, zoals 'Play Original Xbox games online on the 360'. Ookal is PGR3 geen originele Xbox game (de xbox 1 dus), zet het toch open. Als het goed is kan je nu wel op 'Play on Xbox Live', zo is het met mij ook gelukt ;) Sterkte :)
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt schijtziek van die gozers die je gewoon vol aan de kant beuken!

    Het gebeurt mij ook wel eens dat ik iemand beuk, maar dan blér ik meteen door die headset dat het per ongeluk ging :confused:
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, of ik rem af zodat ik ze weer voor mij komen. Gewoon ff respect tonen, iets wat sommige mensen niet kunnen of kennen :confused:
     
  20. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha serieus, dat is tog een eitje!!

    je moet dus tussen die pionnetjes door, maar zo vlot achter elkaar, daar haal je punten mee, als je een pionnetje raak dan ben je al een deel van je punten kwijt...dus je moet gewoon proberen om nono stop tussen die pionnetjes door te gaan, als dat lukt het hele eind, dan kom je makkelijk aan 13000 kudoos ofzo en stelt die 7500 nix voor

    suc6
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina