he mensen ik heb een heel vervelend probleem. Ik had een trojan of iets dergelijks op me pc gekregen en die wilden ik verwijderen. Me pc ging heel erg sloom terwijl ik wel redelijk pc hebt. Ik ging windows opieuw installeren, gelukkig had ik al me bestande nog. Alleen moet ik nu me hardware van me moederboord aan de praat krijgen. Ik heb de drivers gevonden alleen lukt het me niet voor het netwerk de problemen op te lossen. De geluidskaart en videokaart is gelukt. Alleen met het netwerk en usb controller(weet niet het precies is) kom ik er niet uit. Hopelijk dat een van jullie me kunnen helpen met dit vervelende probleem. Hoe ik deze software moet installeren of wat ik fout doe want ik kom er niet uit met windows wizard hardware configuratie, misschien dat iemand me kan duidelijk maken wat ik best moet doen.
nou meestal krijg je bij je pc een grote doos waar je moederbord in zat. In deze doos zitten meestal alle driver cd's van je pc. Kijk hier eens in of je de drivers kunt vinden.
bedankt dat je reageert maar als me post leest zie je dat ze al gevonden heb en dat dat niet het probleem is.
drivers van je mobo installeren is toch niet zo moeilijk? Alles wijst zichzelf eigenlijk wel vind ik!
je hebt van die programma's die zeggen welke hardware je allemaal in je pc hebt, en zodra je dat weet ga je naar de betreffende site van de hardware fabrikant en download daar de drivers
he bedankt dat jullie mij wilden helpen, heb wat geklikt ect. weet eigenlijk geen eens meer wat gedaan hebt maar heb gelukkig hier weer internet.
Omdat dit probleem niet in pc hardware hoort: Ik heb wat doms gedaan Via deze site heb ik mijn context menu getracht aan te passen. Enige probleem: na de aanpassing startte ie VLC automagisch op als ik dubbelklikte op een bestandsmap. Nu heb ik maar een "open" als standaard ingesteld, die met explorer opent, alleen opent die nu alles in een nieuw venster. Voor het meeste browsewerk is dat niet tof, dus hoe krijg ik het weer goed ingesteld? Spoiler huidige situatie: