Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ROFL!!!!!!!!!
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Vermakelijk of niet? :{ Sukkels...
     
  3. RrRadicaLL

    RrRadicaLL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben me aant vermaken op mijn volmaakte xbox360
     
  4. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze thread zo eens doorlees....mijn god zeg. Ik wacht wel een jaartje en kijk tegen die tijd wel of ik een PS3 of 360 haal. Wat een problemen zeg. Ik kan mijn eerste DEFECTE xbox niet eens opsturen in verband met de 'drukte'. Hiermee bedoel ik dus het repareren van defecte 360's en de daardoor ontstane drukte. Dit zegt genoeg over de eerste kabaal makende, oververhitte, softwarematige fouten bezittende, videokaart crashende defecte 360's, inclusief matige launch games. Hoe bedoel je het te gehaast uitbrengen van een console? Om te kotsen.|:-
     
  5. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt zelfs heel erg hinderlijk als je splitscreen gaat racen.
    Dus, helaas zit dat inderdaad in de game.
    Af en toe lastig...wel een berengoede game.
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    En alweer een aflevering in de nog altijd gratis, nog altijd spannende en nog altijd hoofdpijnbezorgende:
    Live update van de "Project serviceline 3" race, deel 6.
    ______________________________________________

    En met het altijd rustige weekend voor de boeg nemen de renners in de race het er even van.
    Alhoewel...

    Dusun_1 en Weegee stormen alletwee nek aan nek op de finishlijn af.
    Phaelanx is inmiddels alweer full-speed onderweg, ergens op de track.
    Jerhui zit scheldend aan de kant, een paar meter voor de finishlijn.
    Hij heeft nog steeds last van vuil in zijn bezorgadres-leiding.
    High 5 geniet ondertussen van een glaasje champagne, zijn moede hoofd gemasseerd door een paar pitpoezen en hij beraadt zich op het maken van een 'what-to-do' lijstje voor aankomende coureurs met handige tips en adviezen over hoe je het makkelijkst de bochten neemt in het circuit.

    Vanuit de commentatorstand naast de track wensen alle coureurs je een prettig weekend.
    Meer nieuws aanstaande maandag, aflevering 7.
    _0/
    ______________________________________________________
    Deze race wordt u aangeboden door Microsoft overnight service. ;)
     
  7. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie dit ook ?

    hebben jullie bovenstaande ook ? soort van herrie
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij de laatste ontwikkeling: Mijn 360 is vrijdag ochtend aangekomen op mijn werk, maar helaas had ik zelf vrij (goh dat ik dat nog eens zou zeggen ;) ). Ik had de telefooniste opdracht gegeven om hem in ontvangst te nemen en ik heb vernomen dat dit alles goed is gegaan. _O_

    Ik zit verder nog tot en met maandag ochtend bij mijn vriendin waardoor ik maandag avond voor het eerst met mijn 360 kan gaan spelen.

    Al met al moet ik toch wel mijn complimenten aan Microsoft geven. Het is natuurlijk nooit leuk als een apparaat niet werkt waarnaar je zolang hebt uitgekeken, maar dat ze hem binnen een week hebben vervangen is geen slechte prestatie.

    Conclusie... ben eindelijk over de streep... mijn race zit er op. :D
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij is ook precies om 9.24 afgeleverd. Alleen wanneer denk je dat we hem terug kunnen verwachten want ik ben waarschijnlijk van de week geen enkele dag thuis, dus dan moet ik mn moeder ff regelen, die ff thuis blijft om m aan te nemen:p En wat als je hem niet aan kan nemen, dan moet je cker weer helemaal een nieuwe afspraak maken met de courier. Dan weet ik bijna wel zeker dat het vrijdag wordt :'-(
     
  10. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne deed het prima ik was lekker halo 2 aan het spelen want ik had nog geen games gekocht. en toen ik een game volgende dag wou ik em spelen en na 10 minuten hield hij ermee op
    eerst dacht ik dat hij overhit was maar als dat het geval was zouden er 2 rode lanmpjes en bij mij drie rode lampjes. :mad: :mad:
    maar toen het mooiste als ik de harddisc er af haalde deed ie het gewoon en als ik die harddisc ook maar een beet je erop legde deed ie het niet meer
    toen had ik gebeld en heben ze het prachtig opgelost. binnen 48 uur hadden ze em opgehaald en na 1 dag zonder exbox te zitte kwamen ze em afleveren
    m$ bedankt voor de service._O_ _O_

    DUS JA VOOR DE DUIDELIJKEID 3 RODE LAMPJES BETEKENT DE DOOD VAN DE XBOX.|:- :'-(
     
  11. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk maandag al,maar houd rekening met dinsdag!!!
     
  12. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou nou ik zou daar nog maar niet te zeker van zijn hoor,blader maar eens paar pagina's terug.... :)
    Eerst zien dan geloven :p
    Maar de kans lijkt me erg klein dat je 2x pech hebt...
     
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me beetje naief...
    Houd rekening dat mensen die geen problemen hebben niet rondhangen op een forum voor problemen met een 360 ;)
    Bovendien zijn de lauch games ivh met andere console lauches absoluut niet slecht.
    Ik heb momenteel 5 spellen en een 360 van een vriend en ik ben zwaar onder de indruk...
    Als je daarbij optelt dat de HD het meeste werk heeft aan mensen die hun Live account niet goed krijgen op de 360 (omdat ze NIET GOED LEZEN) valt het allemaal reuze mee...

    En dat zegt iemand die al een week zonder eigen 360 zit ...O-)
     
  14. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vooral met het laden van een spel (bij mij PGR3 ) maakt 'ie aardig wat herrie.. Ik denk dat dat de DVD drive is. Waar idd ook wat beweging in zit maar dat is wel vaker met DVD- en CD ROM spelers.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eindelijk een 360 :D
    Overgekocht van iemand voor 460 euro + Fifa 2006 *)
    Ohja... hij werkt perrrrfect!
     
  16. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 geeft soms een harde ''piep'' Wie weet wat dit is?
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef mogelijk het antwoord zelf al, but you never know ;)

    Soms willen er wel eens 3 rode lichtjes branden als ik m`n 360 aanzet.
    ( links,linksonder,rechtersonder )
    Als ik dan weer even aan m`n scartkabel zit, en m`n 360 weer aanzet doet ie het gwn weer.

    En dat ie warm word ok, maar dat m`n DVD gwn heet is.
    Toch wel beetje eng hoor :confused:
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kwam er gisteren achter dat mijn faceplate kapot was. Dat flapje dat de usbpoorten beschermd was los geschoten. Waarschijnlijk een veertje ofzo.
    Gebeld naar de Nederlandse support maar die namen na 15 minuten niet op dus de engelse maar gebeld, daar werd binnen 1 minuut aangenomen:|.
    Ik krijg nu een vervangend frontje. Het klinkt misschien stom om hiervoor te bellen, aan de andere kant betaal je 400 euro en dan wil je wel dat het goed zit.

    Anyways, de service is perfect!
     
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Errox goed gedaaan had ik ook gedaan.. alleen ik heb een vraag als je xbox 360 Kapot is hé .. krijg je dan een nieuwe of wat ?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je xbox kapot is dan krijg je een nieuwe, of als ie te reparen is krijg je natuurlijk je oude gewoon terug.
    Als je faceplate kapot is krijg je uiteraard alleen een nieuwe faceplate
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina