Groot nieuws voor elke Xbox 360 bezitter want met OXM360 kan je binnenkort een beta van Final Fantasy XI online spelen! Het "Official Xbox Magazine 360" van Engeland gaat namelijk in hun vierde nummer een volledige beta van het spel op jullie loslaten. Deze vierde uitgave komt in Engelend op 5 januari in de winkels terecht, andere Europese landen volgen een paar dagen later. Met deze beta zal het mogelijk zijn om één van je Final Fantasy karakters te creëren, ze online te gooien en deze samen met duizenden andere spelers interactie te laten aangaan. Dit alles door het reusachtige fantasieland van Vana'diel zolang Square Enix de betaservers laat draaien
Heb de PC versie hier eigenlijk wel in huis liggen maar nooit gespeeld.. Hij is namenlijk van mijn broertje, en terwijl ik mezelf wel voorgenomen had hem te gaan spelen is er dankzij World of Warcraft nooit wat van gekomen... En wat is er nou beter dan vanuit je luie stoel op de xbox 360 een MMORPG te kunnen spelen
Ik heb nog steeds de huidige boekjes gevonden kan alleen nog steeds de oude versie van dat magazine vinden dus gewoon voor de xbox 1!
Ik denk dat ie probeert te zeggen dat FFXI eerst voor de Xbox uit zou komen. Als FF fan, denk ik wel dat deze game in m'n verzameling beland.
hier is al een forum overhttp://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75289&highlight=final+fantasy maar lijkt me een erg vet spel. Ook een spel dat de xbox nog mist. als een echt goed spel
Mmmm.. heb dat topic over het hooft gezien.. En heb nogwel de zoek functie gebruikt.. Mmmm.. maarja.. ik zocht ook op Final Fantasy XI deze kan dan dicht denk ik.. *edit* of die andere kan dicht aangezien daar veel onzin in staat.. en out of date info
Dat ik niks aan die info heb omdat het boekje nog steeds niet gevonden heb ook al is het een oud boekje zonder die demo en dit nieuws wist ik trouwens ook al een tijdje!
Staat nog steeds op TBA (To Be Announced) Maar als we begin volgende maand de beta krijgen en kunnen testen zal het niet heel lang meer duren